Teskjekjerringa Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Hei!! Dere som er lyse...hvilken farge bruker dere? Skal bestille fra Blivakker nå...men jeg vet ikke om jeg skal ta den som heter Light eller Medium?? Eller noen av de andre for den saks skyld?:-) Har aldri brukt noe i ansiktet (bortsett fra rouge!), klarer ikke å ha på en "maske", men denne skal vel omtrent ikke merkes? Greit å ha noe som dekker litt innimellom!:-) Forslag?
OhBaby! Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 jeg ville tatt light for å bruker om høsten og vinteren og medium for vår og sommer..da man får litt farga fra solen nå fremover. jeg bruker medium hele året,og supplerer med faux tan solpudder om vår og sommer. ellers bruker jeg well rested for eyes,som er genial for å dekke litt urenheter,og som dekker blåtoner under øynene veldig bra! samt at jeg nå for vår og sommer og når jeg skal ut på byen bruker den som heter clear radiance,det er et shimmerpudder man børter forsiktig over hele annsiktet til slutt.
Lillegulle<3 Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 Hei Jeg ville foressten heller kjøpt på strawberrynet, tror det er billigere der, koster 150 kr ink. frakt og da får du velkomstgave itilegg hvis du ikke har handlet der før Jeg har prøvd både medium og medium beige, og til min hudtone så passer medium beige helt klart best da jeg har litt mer gultone enn rødtone i huden. Jeg ser helt syk ut med den i medium, så pass på at du velger den som er best for din gul eller rødtonet hud Jeg bruker også feux tan solpudder og skriver under på at den er kjempebra!!
Lillegulle<3 Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 .. og nei du merker ikke at du har på sminke, den er genial
Teskjekjerringa Skrevet 19. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. april 2008 Takker for svar!:-) Godt det er noen som har greie på ting....dette er jeg som sagt helt blank på!:-) Da bør jeg altså bestille Medium(den blir ikke "grå", håper jeg?), siden jeg har litt rødtone? Er veldig lys i håret (fra naturens side!), men har stort sett alltid farge på kroppen og i ansiktet(solarium og selvbruningskrem!)....så da blir kanskje Light litt for lys? Strawberrynet er utsolgt allerede....så jeg må nok satse på Blivakker.:-/
OhBaby! Skrevet 19. april 2008 #7 Skrevet 19. april 2008 jeg kjøpte/vant en auksjon i går,og må ut med 17$ for min foundation.. elelrs pleier jeg bare å kjøpe hos hudpleieren min her,da denn er så drøy at prisen er egentlig ganske lav.. når man tenker på hva dior+++ koster
OhBaby! Skrevet 19. april 2008 #8 Skrevet 19. april 2008 husk kostene også da.. jeg bruker full kabuki brush mest,den gir best resultat på min hud,i tilegg bruker jeg flavless face børsten til å ha på litt shimmer,og max coverage til å jevne ut urenheter og til å påføre under øynene.
2010 baby =)? Skrevet 19. april 2008 #9 Skrevet 19. april 2008 Jeg har litt rødtone i huden og bruker light! Tror kanskje medium kan bli for mørk igjen. Den bør heller være for lys enn for mørk =) Jeg kjøper på hudpleie salong da, er ikke helt komfortabel med ebay ennå=)
Teskjekjerringa Skrevet 19. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 19. april 2008 Oj....hjelpes meg!! Omtrent som å investere i en helt ny garderobe dette her, da!?:-) Kjøpte en kost på Strawberry : Flawless Radiance Brush...men må jeg ha enda fler, altså? Er det nødvendig med "spesialkoster" til både foundation, rouge og mineral teint veil? Man kan vel strengt tatt bruke hvasomhelst? Eller tar jeg feil nå?:-)
2010 baby =)? Skrevet 19. april 2008 #11 Skrevet 19. april 2008 du tar feil hehe =) Du må bruke kabuki hand brush heter det vel til selve foundation. Det er den viktigste. De andre er jo om du kjøper rouge og øyenskygge å sånt. Jeg har en concealer i tillegg med egen type brush. Hadde jeg vært deg hadde jeg startet med kabuki børsten...Gå omså på en hudpleie salong og lat som du skal kjøpe i.d. =) Da får du hjelp til farge og se hvordan det fungerer. Da får du også se børstene. Skjønner ikke helt hva du skal bruke den børsten du har kjøpt deg nå til...=)kan ikke bruke den til foundation iallefall!
Oliver`s Mamma Skrevet 19. april 2008 #12 Skrevet 19. april 2008 Du kan godt bruke den kosten du ha kjøpt, om det er den største av de som heter Flawless Application Face Brush..brukte den selv i begynnelsen, og fikk anbefalt denne av hudpleiere- men husk å ikke være for hardhendt med den...lette sirkler rundt i låkket til foundationen- da vil det lettere smelte inn i huden også!!! Jeg synes personlig at leight fargen er alt for lys- det begynne å nærme seg sommer også...selv bruker jeg medium nå, og har nett bestilt meg medium tan for sommeren:) Jeg har mye annet i denne serien også- men er mest fornøyd med foundationen...har brukt den i 5 år nå, prøvdt andre mineral produkter også..men faller tilbake til i.d (everydays mineral er heller ikke så værst) Lykke til:)
Teskjekjerringa Skrevet 19. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 19. april 2008 Jeg har bestilt feil kost!:-( Skulle ha Flawless Application Face Brush......ikke Radiance! Har ikke fått shipment status på ordren enda.....så jeg prøvde å få avbestilt! Hva med rouge, da? Har lyst på en frisk farge.....tror dere den som heter Blush Beauty er ok? Eller blir den litt knall? Tror nok det med å gå i en salong er en god idè....ser ut som jeg er en verre novise på dette enn jeg trodde, gitt!:-) Noen som vet hvor jeg kan henvende meg i Oslo? Eller Lørenskog/Strømmen-området? (mye mas fra meg nå......) :-)
OhBaby! Skrevet 19. april 2008 #14 Skrevet 19. april 2008 man må ha spesialbørster beregnet på mineralpudder. det er forutsetningen for å få mineralpudderet til å funke. til id sine øyenskygger er ikke dette fullt så viktig,så da bruker jeg en fra bodyshop. jeg bruker kabuki børsten til foundation og solpudder,flawless face til rouge og shimmer.
Lillegulle<3 Skrevet 19. april 2008 #15 Skrevet 19. april 2008 Anbefaler limebeauty.com her handler man i dollar og så er det veldig rask levering Får med rabattkode også, tror det var friendsoflime05 evt 08 da får man 5 prosent rabatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå