3 blå Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Hadde en fantastisk date på torsdag, jeg følte vi fant tonen og jeg likte han virkelig. Han sa det samme om meg, var supersøt og sa masse fine ting. Kyssa og klemte på meg, jeg holdt jo på å dåne... Men så tikka det inn en melding i dagmorges, han følte ikke jeg var den rette for han! What the fuck!?! Vi var blitt enige om det på forhånd, at vi skulle være ærlige med hverandre etterpå. Men hvor faen har han gjemt ærligheten sin da, for alt var jo flott på torsdagen. Han sa han likte meg og at han ble pirra av hele situasjonen. Er det mulig å skifte mening så fort da... Altså, han var en flott fyr, koselig å grei å prate med, pent ansikt og en herlig kropp, men hvis han sitter å lyger til meg rett oppi ansiktet forstår jeg jo at han er en drittsekk. Tror jeg gir opp mannfolk jeg, kan jo ikke stole på ei sjel av de... I kveld er det rødvin med jentene, det skal bli deilig Så beklager Tigern, det blir ikke noe helaften på deg
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 Kanskje han er gift, og ikke tør å fortelle det? Kanskje han fikk dårlig samvittighet?? Men det var kjip å høre.
3 blå Skrevet 19. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2008 Tenkte faktisk den samme tanken. Blir ikke sjokka av noe lengre...
mamma til lille lu:) Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 Nei så kjipt!! Føler oppriktig med deg. Kanskje d var en opptatt "luring" som skulle ha litt spenning i hverdagen..? ikke vet jeg, men utrolig skuffende d må være å føle en connection for så å bli ditcha:( kos deg med jentekveld du;)
3 blå Skrevet 19. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. april 2008 Jeg er glad han er ærlig da, det er bedre det kommer nå enn om 3 mnd og jeg har blitt forelska. Det er jo kun snakk om en date og vi har ikke lova troskap til hverandre, men likevel så er det jo skuffende når han sier og gjør ting som umulig kan misforstås. Men enten er det jeg som er helt teit og ikke skjønner kroppsspråket hans eller så er det han som er en komplett idiot og bare ute etter litt spenning i hverdagen. Jeg stemmer for det siste alternativet Men jeg forstår bare ikke poenget med å sitte hos meg i mange timer og være så forbaska sjarmerende for så å ditche meg et døgn etterpå. Vel, som ei anna sa her en dagen, HANS TAP! :)
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #6 Skrevet 19. april 2008 Drit i han og ja det er hans tap. Stakkars han,han vet jo ikke sitt eget beste;-)
nickoline og supermann Skrevet 19. april 2008 #7 Skrevet 19. april 2008 han fikk kanskje kalde føtter.... sånn kan skje. trenger hverken være drittsekk eller gift.........
Gjest Skrevet 19. april 2008 #8 Skrevet 19. april 2008 Så trist å høre at det skulle bli slik:( Men kanskej bedre at han sier ifra nå enn om han hadde latt det gå lengre, det hadde blitt ekstra vondt:( Du får komme hit å slå hæla i taket med karaoke på byen med meg en helg istedet;) Kos deg masse med gode venner og vin:)
najs Skrevet 19. april 2008 #9 Skrevet 19. april 2008 Det er ikke noe hyggelig når man føler seg "snytt" på daten. Men... han trenger ikke være en drittsekk. Jeg har selv gjort som han. Vært på date og kost meg veldig, følt akkurat ser og da at denne mannen er jeg klar for. Dagen etter vakner jeg og føler meg ikke bra, bare vet at dette aldri vil fungere - uten at det noe galt med han. Begynner å tenke mer og mer på det og må til slutt si hva jeg føler og det aldri morsomt det heller. Du er vel alenemor, ikke sant? Kan kanskje være skremmende det også. Han kanskje ikke føler seg 100% sikker på hvor dette vil og tenker at da er det bedre å kutte her enn å "kødde" rundt med en alenemor. Jeg vet mange gutter som tenker sånn. Du vil finne en etterhvert som er helt klar:-)
Gjest anouschka with Love Skrevet 19. april 2008 #10 Skrevet 19. april 2008 Kjipt når man har investert så mye i kontakt med en annen også er det en luftboble. Kjenner den følelsen! Og det er greit å føle det sånn. Som du sier ja: Hans tap! For du vinner på dette . Det er en annen plan for deg som er mye bedre i vente . Klem klem
Gjest marie-s Skrevet 20. april 2008 #11 Skrevet 20. april 2008 Vet du jeg er så enig så enig med deg, helt sikkert ikke noe trøst, men jeg har vært i den situasjnen selv flere ganger, hva er det med menn? Jeg mener om jeg går ut på date med noen og jeg føler at det ikke stemmer helt så kaster jeg meg nå hvertfall ikke over fyren og forsøker å kline med han? Hvorfor gjør menn det? Er de kun ute etter sex? Og om de ikke får de første kvelden så blir det for mye "jobb"? Av og til får jeg lyst til å bare banke de gul og blå.....møkkamenn! Puh! Men når alt det der er sagt så har jeg vel ikke helt gitt opp håpet om å finne en som ikke er slik, men merker på meg selv at det går lenger tid nå for hver gang jeg i det hele tatt gidder å engasjere meg i noen. Før kunne jeg gå ofte på date, men nå er det vel ikke mer en 1-2 ganger i året, gidder ikke å ksate bort tid på de. Uansett så får du ha lykke til med neste frosk som klarer å kravle seg opp av gjørma;-)
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 20. april 2008 #12 Skrevet 20. april 2008 Jeg synes faktisk dette var veldig ærlig fra ham, selv om det var trist for deg å høre...bedre å si det med en gang enn å vente 3 mnd slik du sier. Spurte du hvorfor?
3 blå Skrevet 20. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 20. april 2008 Jeg sendte en melding tilbake og lurte på hva det var ja, men det kom aldri noe svart tilbake på den. Og det er bra og flott at han er ærlig, det er ikke det jeg reagerer på. Det er helt klart at det ikke er alle du føler kjemien med. Men det jeg synes er kjipt er at han fortalte meg at han likte meg og synes at det var bra, kysser meg og holder rundt meg. Så går det litt over et døgn og så har han plutselig skifta mening. Jeg mener han da ikke burde ha gjort de tingene... Vel vel, jeg gidder ikke å bruke så altfor mye energi på han. Han er pålogga msn nå, men jeg har ikke tenkt å mase og spørre. Men det er jo trist at det plutselig er helt finito, for vi har snakka mye sammen på msn de siste 3 mnd. Jaja, flere fisk i havet vet dere
3 blå Skrevet 20. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 20. april 2008 Oi, nå har han faktisk sletta meg fra facebook. Er det bare meg, eller er det litt sært?
Gjest marie-s Skrevet 20. april 2008 #15 Skrevet 20. april 2008 Ler...nei han er bare redd du skal advare neste han dater:-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå