*Minnie Mus* Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Her er det ALLTID meg, gjør ikke jeg det, så må sønnen min hyle i tre timer før faren hans gidder å løfte på liket. Plager ikke meg da, liker å stå opp i normal tid (dessuten har jeg unger som alltid våkner sent 09.00), men hva hvis jeg skilte lag med sambo?? Stakkars sønnen minb da ja..... Og JA jeg har satt kniven på strupen flere ganger, men han er verdens lateste mann så jeg gidder rett og slett ikke mer:-)
*ale* Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 Vi har hver vår dag i helgene.. Deilig... Men ligger sjeldent lengre enn halv ti ti da...
Psyche Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 Vi står opp annenhver dag. Men, vi har unger som våkner i 5-6-tida..da... Mannen min er også vanskelig å få liv i, men jeg bare sparker han i rumpa..da går det bra :-D
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 19. april 2008 #5 Skrevet 19. april 2008 Vi bytter på her.. Enda han ikke er pappan..
Fire småtroll Skrevet 19. april 2008 #6 Skrevet 19. april 2008 Her er alltid minst en unge oppe senest halv seks, så vi bytter på.. Somregel mannen som tar lørdag og jeg søndag av en eller annen grunn. Fungerer helt perfekt her, en får sove lenge mens den andre koser seg med ungene, spiser frokost i pysjen osv... Men vi er egentlig A mennesker både gubben og jeg da, så den som sover lenge ligger aldri lenger enn til åtte-halv ni.
*Minnie Mus* Skrevet 19. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. april 2008 Virkelig? Hold godt på han he he
Bulikuli Skrevet 19. april 2008 #8 Skrevet 19. april 2008 Vi står alltid opp sammen. Slitsomt når man har lyst å ligge lenge, men samtidig er det koselig. Har alltid god frokost å koselig frokosttid med barna.
* 5 om dagen * Skrevet 19. april 2008 #9 Skrevet 19. april 2008 her i huset er det til vanlig mannen min som står først opp, lørdag og søndag. han er vant til å stå opp litt over 6, så i helgene når han kan sove til 8-9 så er han fornøyd.Da vil han opp også, pga ryggen verker etter en lang natt.. jeg er til vanlig oppe 7.30, så i helgene er det godt å ligge litt, men våkner jeg tidlig, står jeg som regel opp...
hit og dit Skrevet 19. april 2008 #10 Skrevet 19. april 2008 Om morningen så er det som regel han som henter ho inn til oss. Ho våkner som regel med ei bleie som må skiftast, og så er det amming. Etter amminga så står han opp med ungen og eg sover eit kvarter-halvtime. I helga så har me anna kvar dag. Han har permisjon og eg skal på skulen. Eg forstår virkelig ikkje kvifor enkelte menn ikkje står opp med ungane sine. Heilt ubegripelig. Ikkje berre for å vera snill med dama si, men dei går jo glipp av så mykje kos.
nati, knotten & lille karamell Skrevet 19. april 2008 #11 Skrevet 19. april 2008 annen hver dag sånn ca
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 19. april 2008 #12 Skrevet 19. april 2008 Vi står opp en dag hver i helgene.. Ellers er det jeg som står opp på hverdagene, da mannen jobber natta..
Gjest Skrevet 19. april 2008 #13 Skrevet 19. april 2008 Vi bytter på det, men står ofte opp sammen =)
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 19. april 2008 #14 Skrevet 19. april 2008 Da mannen jobber natt så er det jeg som står opp med vesla stort sett hver dag. I helgene syns jeg liksom litt synd på han da så da står jeg opp da også., Men er jeg skikkelig trøtt så får han stå opp. Hender seg det blir annenhver dag i helgene og jeg i ukene..
pandabjørn Skrevet 19. april 2008 #15 Skrevet 19. april 2008 sambo står opp med største hver dag og helg, og jeg tar meg av hun minste sambo orker heller ikke å ligge så lenge som jeg gjør i helgene.. Sander sover ennå (pappan skifta bleie kl 8 da) så i dag så er det jeg som skal ha begge ungene siden sambo har reist til skien en tur og kommer ikke hjem før i kveld....
Koseklompen Skrevet 19. april 2008 #16 Skrevet 19. april 2008 Her er det bare jeg som står opp med snuppa
Bruble Skrevet 19. april 2008 #17 Skrevet 19. april 2008 med få unntak så er det jeg som står opp med ungene.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 19. april 2008 #18 Skrevet 19. april 2008 vi bytter på det. er faktisk oftest gubben som står opp først. Er gå lett og bare si; gidder ikke du i dag...
Gjest Skrevet 19. april 2008 #19 Skrevet 19. april 2008 Vi tar annenhver dag i helgene funker fint.. I dag har tuppa og jeg koset oss masse allerede! bygget med lego, ryddet litt, lekt med lekekjøkkenet hennes og nå spiser vi frokost etterpå skal vi tusle en tur ned til Lillestrøm for må øte mamma og shoppe litt, KJEMPE deilig å stå opp tidlig noen ganger å få litt ut av dagen synes jeg!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 19. april 2008 #20 Skrevet 19. april 2008 Hehe, ja det har jeg virkelig tenkt til ) Han er en suuuper stepappa og en fantastisk samboer
Prins05&07C",) Skrevet 19. april 2008 #22 Skrevet 19. april 2008 Her sover sambo innmari hardt, så som regel er det jeg som våkner først, både om natta og om morgenen. Nettene er det stort sett jeg som tar gutten, i helgene også. Men det hender at sambo er først oppe da han blir vekt av to gutter! Men jeg har ikke mer luksus i helgene enn ellers, sover like lite uansett siden det nesten allyid er jegsom våkner først.
Gjest Skrevet 19. april 2008 #23 Skrevet 19. april 2008 vi står opp en dag hver i helgene. ellers er det jo meg som tar han i uke dagene da sambo drar 6.30 på jobb. men han er veldig flink til å stå opp med tassen han så skal ikke klage=) han syntes det er helt greit også.
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 19. april 2008 #24 Skrevet 19. april 2008 Jeg hele uken, han hver dag i helgen.
Alba44 Skrevet 19. april 2008 #25 Skrevet 19. april 2008 Vi bytter på utifra behov. Ofte blir det en morgen hver i helga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå