scoobydo Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Er så usikker på om jeg skal vente til jeg har fått TR tilbake eller om vi bare skal la vær å bruke prevansjon og la det skje det som skjer..! Er bare da litt redd for at om jeg mister igjen så var det fordi jeg ikke ventet... ?!...
*månestråle* Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 Så trist at du har mistet, føler veldig med deg. Da jeg hadde MA, fikk jeg også beskjed om å vente med prøvingen til etter jeg hadde fått TR, legen mente at det var en noe økt riskiko for at det kunne skje igjen dersom man ikke ventet, at kroppen trengte litt tid å komme seg på. Jeg fulgte dette rådet. Ble gravid etter 4 pp. Samtidig ser jeg at det ikke er alle leger som mener dette, og at det er mange som blir gravide med en gang og som det går veldig bra med ! så det er vanskelig å svare på. Uansett masse lykke til med prøvingen, neste gang er det din tur
Klemzi Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 Hmmm... jeg hadde utskrapning etter MA for 5 uker siden. Fikk beskjed om å vente én mens.... men klarte ikke det.... ;o) I dag fikk jeg strek på teststrimmel.... svak riktignok... men strek er strek..... Wææ... håper det går bra... veldig redd for abort igjen.... og når en vet at sjansen for at det skal skje er større i og med at jeg ikke ventet til etter mens.... huff... ;o) Krysser fingre for at spiren klorer seg fast!!!
scoobydo Skrevet 19. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. april 2008 Legen som tok utskrapninga på meg meinte kje at det va direkte større risiko for at man skulle miste... MEN at det va større risiko for at eg ville blø i begynnelsen av neste svangerskap også! og veit ikkje heilt om eg har psyke til det! har akkurat slutta å blø etter utskrapning... så får se hva som skjer etterpå Føles litt tomt å plutselig ikke være gravid lenger og har så lyst på en liten spire i magen igjen... Lykke til klemzi... skal se spiren klorer seg fast
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 19. april 2008 #5 Skrevet 19. april 2008 Hei! Jeg ble gravid etter 6 pp, ventet til etter første mens pga at jeg tenkte akkurat det samme som deg..var redd for skyldfølelse hvis det skulle gå galt igjen. Jeg kjenner mange som har blitt gravid igjen før første mens og det har gått bra med alle! Tror nok at kroppen blir gravid igjen når den er klar for det!! Lykke til:-)
scoobydo Skrevet 19. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. april 2008 ja kjem vel til å vente trur eg...! skal til syden i midten av september... og har veldig lyst til å bli ferdige med dei tre første mnd innen vi reise... sann at eg kan klare å slappe av å kose meg der nede men har fortsatt god tid til det hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå