Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Snorkinga har blitt virkelig ille nå. Våkner av det selv, og sambo får jo nesten aldri sove lenger. Jeg er knusktørr i munn og hals når jeg står opp om morra'n. Godt det bare er fire uker igjen nå, for detta går snart på helsa løs!
Gjest Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 hehe.. godt å høre at det ikke bare er meg=) Dattera mi kom inn en morgen og sa: "mamma, du snorker så høyt at jeg får ikke sove" Litt flaut.. hehe
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 19. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2008 Hehe )) Godt det bare varer i 9 mnd! Vi kan jo i hvertfall trøste oss med det at vi blir kvitt det... Ikke alle som kan det!
Tante Bassa Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 Uff, jeg og snorker no jæ... Våkner av det selv. Lurer på om det går over så fort babyen er født, ellers kan det bli fryktelig plagsomt for de jeg skal dele rom med på sykehuset.....hehe
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 19. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. april 2008 Det gikk over med en gang på meg forrige gang i hvertfall, så jeg satser på at det gjør det nå også... Men gud, så plagsomt!
*Timulia* Skrevet 19. april 2008 #6 Skrevet 19. april 2008 Jeg kjøpte meg otrivin nesespray m/mentol (saltvann!) Funker kjempebra! Skal ikke brukes alt for lenge, men begybte heldigvis ikke med verste snorkinga før jeg var så godt som på overtid, så nå tar jeg en "runde" med den enten før jeg legger meg eller når gubben vekker meg for han ikke får sove. Et lite tips?
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 19. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. april 2008 Nesespray har jeg brukt lenge allerede. Prøver å ta pauser inni mellom da... Til å begynne med, snorka jeg kun når jeg var tett, men i natt har jeg t.o.m. snorka når jeg var åprn i nesa... Så, som sagt, godt det bare er 4 uker igjen...
pia+Dittoღ Har født :D Skrevet 20. april 2008 #8 Skrevet 20. april 2008 Prøv Breathe Right. Det går reklame for de på tv'n nå. Disse fungerer faktisk, for meg iallefall. Har bestandig snorka jeg da. Du får de på apoteket. De holder nesen åpen om natta ved å utvide nesegangene. Prøv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå