nick_342104 Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Noen som har erfaring med det? Sønnen min på snart 3 år har i den siste tiden hatt et nuppete utslett spesielt på ryggen. Dette klødde litt. Har brukt disse ullklærne på han men når jeg sluttet med det forsvant det. Kan det være en sammenheng der eller var det bare tilfeldig? Snakket med en venninne om det i går og hun spurrte med en gang om jeg brukte Tom og Trine ullklær.
Koseklompen Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 Jeg har ikke erfaring om utslett fra Tom og Trine ullklær, her fungerer de fint. Men utslett fra Helly Hansen votter
Fire småtroll Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 Begge guttene mine er allergisk mot ull, og det er jeg også.. Jeg har tatt sånn utvidet allergitest på ryggen og slår skikkelig ut på ullfibre. Mellomste gutten har blitt værre denne vinteren (han er nå 4 år), før kunne han ha sånne tynne myke ullsokker, men nå tåler han ikke det heller, har bare vært ute et kvarter før han omtrent gråter fordi det klør, stikker og er vondt på føttene.. Ingen av oss kan ha noen typer ull/lammeull mot huden. Jeg har forresten litt atopisk eksem, men det har ikke guttene, likevel er de allergiske mot ull. Så det er fullt mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå