Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har opplevd dette?

I dag tidlig når jeg skulle tørke meg etter at jeg hadde tisset såg jeg at det var litt ferskt blod på papiret. Jeg hadde EL for 5-6 dager siden tror jeg.

Vi hadde litt "heavy" sex her en dag, kanskje jeg har fått et rift etter det da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har det komme tlitt mer blod i truseinnlegget, så det kan vel ikke være en rift da...?

Skrevet

Det er ikke festeblødning, da? Passer med tidspunktet iallfall

Gjest Tale30
Skrevet

Jeg opplevde det samme. Det var veldig lite blod og det kom litt til og fra i to dager. Jeg gikk til legen for å sjekke at det ikke var noe galt (jeg har hørt i ettertid at det ikke er uvanlig, men jeg hadde ikke opplevd det før)

Legen tok en graviditetstest som hun ikke kunne bestemme om var positiv eller negativ, så jeg skal tilbake mandag med ny urinprøve. Jeg har i tillegg kvalme og menstruasjonssmerter. Det kan være fordi jeg venter mensen en av de neste dagene, eller det kan være sykisk.

Slik jeg har forstått det så kan det altså være et tegn på befruktning. Du kan jo ta en test hos legen eller eventuelt hjemmetest dersom menstruasjon ikke kommer til riktig tid. Er ikke sikker på om man kan teste hjemmetest før uteblitt menstruasjon.

Skrevet

Nei så spennende! :D Når jeg tenker meg om nå så hadde jeg en slik blødning når jeg ble gravid sist også.

Har ikke tenkt på det med festning heller jeg, men det er jo godt mulig det er det da!?

Nå ble jeg glad, men jeg tørr ikke glede meg for tidlig. Jeg skal teste meg den 28. april, for da har jeg IKM, jeg skal iallefall prøve å ikke teste meg før da...

Tusen takk for svar, you make my day!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...