Gå til innhold

SKREMT!! ANG ROCKERINGEN..VOOONDT INNI MAGEN =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt rockeringen halvannen ukes tid nå og rocket etter anvisningen den første uka. denne uka økte jeg på og på torsdag kveld rocket jeg i 22min på kvelden.. og 10min på dagen.

På bruksanvisningen så står det 5-10min to ganger om dagen..

i går kveld begynte det å gjøre vondt på høyre side i magen og litt opp mot ribbeina.IKKE i ribbeina dem er helt fine så det er nok ikke dem om ågjøre. JEg tenkte først på mens smerter, men det er det ikke, så tenkte jeg eggløsnings smerter (venter mens om litt over ei uke) men har da ahtt eggløsningsmerter før og ikke slik=(

JEg føler jeg puster litt tungt/vondt og det er verst når jeg står og er i bevegelse. DEt er en konstant smerte men med litt bølger kanskje-med noen topper hvis dere skjønner?

Noen andre som har opplevd dette og som vet hva det er? Eller som kan si meg hva det er inni magen på høyre side?

Jeg er forresten blindtarm operert så den er det ikke..

takker for ALLE svar..

er litt redd her..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har vel fått brukt litt muskler som ikke har vert i bruk på en stund;)

Skrevet

du har nok bare vondt pga du har brukt rockeringen for mye

er ikke nødvendig å overdriver å rocke heller for da blir det bare vondt for deg :)

når det står i bruksanvisningen at man skal rocke 5-10 min om dagen så burde man holde seg til det og ikke rocke 22 min på kvelden og 10 min på dagen ikke rart du har vondt da!

Skrevet

ja jeg vet jeg kan takke meg selv, og hvis det bare er sånn ufarlig vondt pga overbruk så skal jeg være fornøyd holdt jeg på å si.. Jeg ble bare litt engstelig da jeg stod opp idag og det fortsatt er vondt, ble litt redd for indre skader- men da hadde jeg kanskje merket det godt i natt?

Skrevet

hvis du har hatt den 1,5 uke og rocket 22 min på kvelden har du ikke fulgt anvisningene da...

som du skrev står det 5-10 min en til to ganger om dagen for uke to...

så det er nok derfor... sikkert litt slitne muskler der bare.. siden de ikke har blitt brukt sååå mye på den måten før...

håper det går over snart da!

jeg blir støl i magen, ryggen og rompa jeg....

Skrevet

tror du bare er støl etter i går...har du fått blåmerker da??

det fikk jeg etter jeg hadder rocket i 5 min! på venstre side

begynner å bli borte nå......

Skrevet

Uff og uff, helt ufarlig er nok den ringen ikke. Jeg fortalte her inne om at jeg pådro meg en brist i 2 ribben, etter normal bruk. Og i går tisset min mann blod!!!!! etter en rokkerunde. Tror vi tar en aldri så liten pause begge to, he he......

Skrevet

ok.. såpass ja...

jeg har blåmerker på sidene mine, og det er så ømt når jeg rocker, at jeg enda ikke klarer mer enn et halvt minut i strekk... har hatt den i 9 dager.

så tror ikk det er noe fare for at jeg skader meg gitt..

Skrevet

Jeg har masse blåmerker på venstre side men bare et lite et på høyre side.. men så klarer jeg bare å rocke en vei med ringen og da..

lenge siden jeg fikk blåmerkene og nå gjør det nesten ikke vondt å rocke på dem, bare litt ømt..

Skrevet

Mamma'n til A og F : det hørtes IKKE bra ut da:S hvordan kjentes det ut m ribbeinsbrudda? hadde du for tung ring eller?

Jeg har den acu 3ibs ell noe sånn..

Skrevet

Har den adult user 5 ib, skal være fra 60 kg. Merkelig....Mulig jeg får for stor fart på ringen?

Kjennes litt ut som du beskriver, man bak på ryggen, nederst på høyre side.

Skrevet

"strekker" dere forresten ut på noe vis etter dere har rocka ?

Skrevet

Nope, btrde kanskje gjort det. Men det at min mann tisset blod er pga hardt slag mot kroppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...