Kansje3? Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Hei. Trenger egentlig bare å lufte ut litt frusterasjon. Nå er jeg FRYKTELIG lei av å vente på TR.. og den kommer ikke. Tror jeg har brukt en million kroner (føles sånn:)) i tester og de er klingende negative. Skulle hatt besøk i perioden mellom 10 og 13 april.. men ikke tegn enda. Tror jeg har blitt symptomsyk også! Flere med meg? Går å kjenner etter om jeg kan finne symptomer og jeg tror med hele mitt hjerte at de er der. Vet jo ikke om de er der da.. men begynner virkelig å lure på meg selv nå. Har 2 barn... (Hei Jame) og har vell ikke egentlig planlagt en nummer 3. Har blitt gravid med en gang med begge to.. og aldri gått slik å VENTET. Nå sitter vi å koser oss en lørdag morgen med barnetv. Minstemann på 4 kom å ga meg en "monsterkos" som han selv kaller det. Da er det ikke rart at en vil ha flere slike herlige barn. Hi, hi.. igår hadde jeg lyst til å gi han bort.. Det snur fort:) Men alvorlig talt jenter. Nå er vi kommet til den 19 april og følgende symptomer er reg: Kjempe kvalm en uke etter eggløsning (måtte gå fra en cafe da de stekte omelett), vond smak i munnen, luft i magen, litt vond rygg (men ikke veldig altså), har hatt VELDIG vondt i hodet. Har gått til akupunkturbehandling da den har sittet pal i over en uke. Har gitt beskjed til terapauten så hun har tatt hensyn til min kansje/likssome situasjon. Vet jo at alle disse symptomene står oppskrevet.. BLIR IKKE KLOK. Tok en test senest på torsdag men den var RUNGENDE negativ. Så det er vell egentlig ikke håp.. men jeg klarer ikke helt å la tanken slippe. Da er det bedre at den dustete tanta kan komme så kansje jeg kan begynne å fokusere på andre ting igjen. Ja, ja.. det var dagens utblåsning. Nå skinner solen og vi skal montere Grill.. Jeg har fått grått meg til en Weber. Denne sommeren blir det mye deilig grillmat. JIPPI Klem Cec
♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 ville bare øsnske deg lykke til;) håper du ha ren liten spire nå da:) ja, også ville jeg fortelle at jeg hadde blendahvite tester fram til jeg var 6+3 med jenta mi som nå e 13 mndr:) testet sikkert 15 ganger negativt før det ble positivt. altså 15 ganger som skulle vært positiv. merkelig det der ja..
gima Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 Hei Cec:) Det var som jeg skulle sagt det selv... Er så urolig i kroppen nå. Testet nettopp med CB og var sikker på at den skulle lyse gravid mot meg. Jeg venter på mens etter SA (7 mars). Da jeg var hos gyn for ca 2 uker siden sa han at TR var rett rundt hjørnet. Jeg ble jo glad for da var ikke syklusen min helt på tur... Har ikke sett snurten til henne ennå. Senere har jeg fått vite at fortykket slimhinne i livmora også kan bety graviditet. Da kom jo selvfølgelig håpet tilbake. Symptomer ja- har en del av dem. Jeg er kvalm innimellom, har vondt i hodet, har hatt mensmurringer i 1,5 uker, det stikker veldig i magen og av og til i puppene, har vært stuptrøtt de siste dagene (har hatt problemer med å gjennomføre en jobbedag), har blødd fra tannkjøttet de siste 2 dagene (hadde det når jeg var gravid sist også), har hatt MYE utflod og en del mer. Mange av disse symptomene kan man vel innbille seg, men ikke det å blø fra tannkjøttet? Jeg sverger på at jeg ikke har pusset for hardt. Det var dette som virkelig gjorde utslaget- jeg var liksom ikke i tvil om at jeg var gravid da. Derfor var sjokket stort i morges. Jeg begynner å bli litt bekymret for jeg kjenner så mye aktivitet nederst i magen.Kan jeg ha fått en infeksjon? Det er veldig ømt der nede. Hva er galt siden TR ikke kommer og jeg tester negativt? Jeg gir ikke opp- skal ut å kjøpe annen type tester i dag. De som jeg brukte sist jeg var gravid. Jeg vet at disse funker på meg. Du er nå heldig som har to deilige barn fra før. Høres herlig ut med en monsterklem. Vi prøver på vårt første. Lykke til uansett! Håper at du får orden på syklusen. Vi får holde hverandre oppdatert.
gima Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 Dette var virkelig en trøst Jippi- da er det fremdeles håp. Trenger slike solskinnshistorier nå.
MrsReaff Skrevet 19. april 2008 #5 Skrevet 19. april 2008 Jeg vet akkurat hvordan dere har det.. selv har jeg gått å ventet på denne hersens tanta eller en positiv test siden onsdag 9.. jeg er altså 11 dager over nå tester bare negativt!! har nok brukt en formue på tester disse siste 2 ukene og går alltid med ett lite håp om at den skal bli positiv.. men neida blendahvite alle sammen.. jeg har en del symptomer jeg å. murringer,stikninger og av og til mageknip,vondt i ryggen,av og til kjenner jeg et press eller en liten kiling(kan man kalle det det?) i underlivet,har halsbrann,vondt i hodet en gang iblandt og har nettopp hatt den verste soppinfeksjonen man kan tenke seg.. huff!! jeg har ei datter på 3 år fra før,og med henne hadde jeg ikke andre symptomer enn stikninger i høyre side. testet ikke positivt før jeg var 6 uker på vei(prøvde ikke å teste før det) så om jeg produserer hcg seint det vet jeg ikke.. men jeg går jo å håper på det da.. lykke til dere andre!! vi får håpe på en positiv test eller ivertfall TR veldig snart!
MrsReaff Skrevet 19. april 2008 #6 Skrevet 19. april 2008 glemte å si at 2 dager før TR våknet jeg på natta av fryktelige vonde magesmerter.. det var så vondt så jeg får ikke satt ord på det engang. aldri opplevd lignende.. måtte stå opp å ta meg 2 paracept. ventet litt til de begynte å virke og gikk å la meg igjen. etter det har jeg bare hatt murringer. jeg spottet også litt 2 siste dagene før TR! Etter å ha lest litt her inne har jeg funnet ut at disse smertene kanskje var festesmerter? og spottingen kanskje var festblødning? og hvis det var festesmerter/blødning så hadde jeg vel kanskje EL senere enn anntatt da? siden de kom bare 2 dager før TR liksom.. (ja jeg lever i håpet jeg!) hehe kan jo egentlig ikke gjøre annet
gima Skrevet 19. april 2008 #7 Skrevet 19. april 2008 Da er vi tre i samme situasjon. Jeg krysser fingrene for oss alle. Man blir jo tullete av å tolke alle tegnene kroppen gir oss. Nå har jeg vært å kjøpt den testen jeg liker best- nemlig QR. Hamstret 4 stk. Har et eget testskap på badet etter hvert. Skal prøve en i morgen tidlig.
MrsReaff Skrevet 19. april 2008 #8 Skrevet 19. april 2008 lykke til med testingen i morgen da! krysser fingrene for deg at du tester positivt sånn at du kan gi oss andre litt håp hehe
Kansje3? Skrevet 19. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 19. april 2008 Hei på dere:) Det er litt godt å høre at det er flere enn meg i samme situasjon her. Idag har jeg egentlig gitt litt F... Har tatt meg en øl i sola og tar egentlig livet som det kommer. Jeg kan ikke fortsette med testomanien. Da rabler det for meg... og kjempedyrt blir det å. Skal til legen den 30 april.. skal sjekke litt føflekker. Har det ikke kommet noe da.. nei da får jeg teste det der. Men er jo passe spaltet om dagen.. så du skal ikke se bort i fra at den som løper til apoteket på mandag.. Ja det kan være meg:)... Vi får holde hverandre oppdatert:) Lykke til folkens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå