arithriel Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Lillegutt på snart 9 mndt piller seg MYE i øret, alltid samme øret og liksom graver fingeren inn. Akkruat som han klør. noen som vet hva dette kan være? Opplevd samme?
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 gutten min gjør det omtrent hver dag og slik jeg tolker det er dette et trøtthetstegn
9nah Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 datteren min gjør det samme iblant. jeg ble engstelig for at det kunne være ørebetennelse, men var ikke det visst. (var hos lege for noe annet og spurte engang). Har ellers hørt at det rett og slett kan være tenner på gang; at det kan klø i ørene da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå