Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt på snart 9 mndt piller seg MYE i øret, alltid samme øret og liksom graver fingeren inn. Akkruat som han klør. noen som vet hva dette kan være? Opplevd samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gutten min gjør det omtrent hver dag og slik jeg tolker det er dette et trøtthetstegn

Skrevet

datteren min gjør det samme iblant. jeg ble engstelig for at det kunne være ørebetennelse, men var ikke det visst. (var hos lege for noe annet og spurte engang). Har ellers hørt at det rett og slett kan være tenner på gang; at det kan klø i ørene da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...