~Maja Mor~ Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Deilig med energi om morgenen! Har en som står opp tidlig, så her er det ofte fersk bakst tidlig på dagen. Datteren min skal på tur i dag, så da ville jeg overraske henne med noe godt :-) Flink mamma i dag ja!
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 For en energi da gitt! Heldige datteren, he he. Hodepine jeg, var vakt på diskotek i går ;o/
Gjest Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 oj sann:):) så flink da. he he blir faktisk litt inspirert her. hadde planer om å bake sjokolade kake senere i dag men kanskje jeg skal gjøre det nå og overaske gubben når han står opp med sjokolade kake til frokost:) kjenner jeg ikke finnes sunn i dag i det hele tatt!!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 Hærregud jeg er trøtt, for jeg lurte på hva skrikerungen gjorde i ovnen. Nei godnatt, kos deg med datteroverraskelse. :-)
~Maja Mor~ Skrevet 19. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. april 2008 Det er lørdag, du trenger ikke være sunn i dag! Det er på mandager det ;-)
Gjest Skrevet 19. april 2008 #7 Skrevet 19. april 2008 aaaa stemmer det:) godt noen passer på. kan jo ikke sløse bort en lørdag på å være sunn
*ale* Skrevet 19. april 2008 #8 Skrevet 19. april 2008 Skal lage vafler til frokost snart, fri for brød..... The american way...
3b@rnsmor-30* Skrevet 19. april 2008 #9 Skrevet 19. april 2008 oi oi oi... imponert jeg! jeg vil også bake noe i dag... men vet ikke hva.. men noe med sukker i.. hehe... kanskje sette deigen før vi skal til byen, så den er klar til å bake ut når vi kommer tilbake... hadde vært godt med noe hjemmebakt ute i solveggen i dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå