Gå til innhold

28 dager igjen til termin i dag..!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Og jeg har ikke noe å HA PÅ MEG !!

Haha, jeg mener det altså....

 

Har bare slitte stygge joggebukser osv, vil jo gjerne pakke ned noe som jeg tåler å bli tatt bilde av i på sykehuset..

Noen som har noen forslag til denne berømte baggen min?

 

Begynner å bli en stund siden jeg pakka fødebag sist, hva skal jeg ha med? Hjelp meg...................

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ikke så masse du trenger, man får jo det meste av forbruksting på sykehuset, men greit med hårshampo/balsam, kanskje også sin egen såpe (er ikke den beste for noen den sykehussåpa)

Lotion, hudkrem, evnt sminke om du vil freshe opp litt eller er vandt til å bruke det. Tannbørste og tannkrem er jo greit (selv om de faktisk har det også i nøden, en tannbørste pr. rom... *he he*)

Lette klær, ammetopper om du ønsker/bruker det. Lette innesko/tøfler.

Tja, det var sikkert masse mer med det jeg kom på i farten!

 

Ville egentlig bare så SÅ SPENNENDE!!

Skrevet

Også lesestoff kanskje. Om du blir noen dager kan det være fint med noe godt lesestoff når man skal "slage seg" på senga! Eller riene drar ut litt.. Men det gjør de jo ikke, du får en grei og flott fødsel selvsagt *krysse fingrene*

Skrevet

Nei.... de gjør ikke det !!!!!!!!!!!!!!!!

Gikk fort sist, håper det gjør det nå og. Gruer meg ikke i det hele tatt, jeg har glemt hvor vondt det var. Husker at jeg skreik, "næææææææææii aaaaaauuuuu jeg KLARER ikke mer nå nå GÅR DET IKKE mer" også kom babyen hehe... Men jeg husker ikke at det var så ille egentlig....

Skrevet

Den auauauau.. klarer ikke mer hadde jeg også, også la jeg til "Nei, nå reiser vi hjem!!!!!" Akkurat som det skulle hjelpe for noe.

Jordmødre må høre mye rart har jeg tenkt.

Skrevet

Hehe ja det vil jeg tro.

Jeg mener jeg skal klare det fint uten bedøvelse denne gangen også, men jeg husker jeg ropte EEEEPIDURAAAAAL helt helt på slutten sist, da var det jo ikke noe vits. Men ble dritsur for jeg ikke fikk det, selv om det var like før babyen kom ut. hehe.. Ikke helt realistisk tankegang der nei... Men jeg er glad jeg gjorde det uten.

 

Huff. Men jeg må få pakka den bagen, er jo fire uker til termin nå.... da bør den jo snart være klar..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...