Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har sagt opp jobben, går hjemme med min sønn. har søkt barnehageplass i august. jeg har ikke vgs. vet ikke hva jeg har tenkt og lyst til å gjøre til høsten og neste år. jeg kan gå hjemme i ett år til hvis jeg har lyst. greit med penger. er alenemor. hva ville dere ha gjort? evighet siden jeg gikk på skolen, sliten litt med konsentrasjon når jeg leser fag. jeg har gk almennfag. gk helse og sosialfag og vk1helseservice. så ikke ferdig på vgs. noen gode ideer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo vanskelig å si hva du "skal bli når du blir stor ;-)

Men en ting er sikkert, jeg hadde uten tvil benyttet muligheten til å studere og fått meg en utdannelse. Du har jo nå en helt unik mulighet til det uten å få masse studiegjeld.

Det finnes jo sånne yrkesveiledere eller hva de kaller seg som du kan prate med for å få hjelp til å velge rett vei yrkesmessig. Kanskje det hadde vært en ide?

Skrevet

synes det er litt dumt hvis en finner ut etter tre år med vg at man ik har lyst til å studere alikevel. må vel betale får vg nå som jeg har brukt opp sjansene mine. er masse studier å velge mellom, så kan jo være det riktige for meg absolutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...