pyret&jeg+spire Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 http://atvs.vg.no/player/index.php?id=15934 Er helt sjokkert, og så sint at jeg rister! Får vondt i hjertet mitt av å se den lille jenta...
Gjest Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 Er det mulig!? Jeg klarte ikke se på jeg.. Måtte gå bort å gi datteren min en stor klem, og så begynte jeg å gråte, gitt Er noe av det verste jeg har sett..
1stor1liten =) Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 så videoen og kjente jeg ble kvalm og sint.. stakkars liten jente!
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 fy faen, det er det drøysete jeg noen gang har sett... stakkars stakkars liten jente!! hvem i all verden er det som syns noe sånt no er morsomt og underholdende å gjøre mot sitt lille barn? faen at det skal finnes så syke syke mennesker..!! skulle vært skutt og drept!
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 19. april 2008 #5 Skrevet 19. april 2008 Fyyyyy FAEN!!!! Herregud!!!!! Stakkars lille jenta.... :`((((( Skulle fått en time me de jævlene alene, så skulle de fått angret!!!!! Satan så forbanna jeg ble nå....skulle ik sett det jeg...ARRGH!!!!!!!!! Syke mennesker det finnes her i verden, er det rart jeg faen ik lar datteren min gå alene ut ?!!!! SADISTER !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå