mai mammaen til to Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 har begynt å våkne så utrolig tidlig for tiden... jeg våknet før halv syv i dag...måtte til slutt opp for å ha meg litt drikke... og da ble jeg sittende i morgenkåpen under teppet på sofaen litt.. sambo og snuppa ligger å purker å sover..hihi.. ikke ofte jeg våkner før henne liksom.. men har skjedd i det siste... er iskaldt her på stuen for sambo hadde ikke tatt inn tørkestative og ikke lukket døren som han skulle gjøre før han la seg.... typisk mannfolk..hihi... men men. det er knall blå himmel, solen er kommet frem og jeg hører fuglene som kvitrer... så kan jo ikke klage da.. ha en fin lørdag jenter.. vi skal ut på dugnad i boretslaget. er vel ikke så mye nytte jeg kan gjøre.... er 38+ 2 i dag..hihi..men jeg kan no være ute å leke med snuppa og hjelpe til med små ting.., blir sikkert litt sosialt da...
mammeladas *HØYGRAVID' Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 God morgen ja:-) Jeg er også opp tidlig, sitter under ullpleddet i sofaen og nyter synes av knallblå himmel og speilblank sjø. Kjenner det kribler i kroppen av våryrhet og gleder mg til en dag ute i solen!! Har termin i dag (!!!) så jeg er for tung i kroppen til å gjøre de helt store sprellene, men jeg skal campe i en solstol og se på når mannen min og minsten på 2,5 leker: i strandkanten-) Ha en fortreffelig lørdag jenter!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå