HegeKH Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 var på sykehuset nå for å sjekke pga synes jeg kjente lite liv... ble da strippet og legen fant ut at jeg hadde 3cm åpning... noen som tenker noe om når det blir noe skikkelig action? litt spennende det her... hehe:-)
aikipia Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 Ble strippet på man. hadde da 3 cm åpning, men her sitter jeg ennå.. Er 11 dager over termin..... Håper det går raskere med deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå