Gjest Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 opphengt i kalkunf.... Tror jeg vet årsaken nå..........men sliter litt her uten å bryte taushetsløftet da....så....hmmm................. hmmmmmmmm................. tenker................... tenker hvis jeg sier at ting blir forstørret pga noe som starter med B.... Da tenker jeg, en tid av, en tid med på,en tid av, en tid med på....osv... mulig det har en sammenheng her =)
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 heyyyyyyy.... her sitter jeg å bretter ut om livet mitt på msn så legger du ut taushetsbelagte opplysninger her inne på sladresiden???? Hva faen er det for noe tull da...pokker meg skal filleriste deg inne på msn:-)
Gjest Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Neeeeeeeeeei...da har ikke overhode brytet noooooen ting. Rebus sa ingenting noe om=) Kalkunf...ordet er jo velkjent for deg her og er vel dypt savnet av visse, men utenom det kan jeg ikke se noen form for msn ord her overhode.......les en gang til er du snill=)
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Ikke det neiiiiiiiiiiiii?????????????????? Nå har du akkurat bessudla hele trynfjøla mi med å ........:-)
Gjest Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 =) Mulig ordet *buddeia* er relativt? Eller ordet *brakt hardt ned*? *Bråstopp*?Hehe.......*flire* Eller *bent it*.....kremt Har du flere?
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 djeeeezzzzzzzzzzzeeezzzzz!!! jeg skal personlig komme nedover å filleriste deg, for dette her:-)
Gjest Skrevet 19. april 2008 #7 Skrevet 19. april 2008 Gikk du deg vill i Oslo?? Eller var det deg i dag tidlig som ristet i meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå