Solitude Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Legen min mener at jeg har helårs rhinitt, er tett i nesen året rundt. Har fått Flutide nesespray og Loratadin allergitabletter som skal tas daglig. Men merker faktiskt ingen bedring selv etter å ha brukt disse tingene de siste månedene. Nesen er like tett den, skikkelig irriterende. Vet ikke om det er nesetettheten eller tablettene som gjør at jeg føler meg halvsyk hele tiden, følelse av å ha feber men har jo ikke det. Vanskelig å forklare, og så den trøttheten som man slås imot hver dag. Hvis ikke jeg var så sta så hadde jeg sikkert ikke gjort noe annet en å ta livet med ro... Begynner å bli ganske lei av å ha det slik, og begynner å lure på om legen virkelig kan si at dette er helårs rhinitt uten at noen har undersøkt nesen noen gang ... Og allergiblodprøvene slår bare ut på bjørkepollen og gress så det forklarer jo ikke at jeg skal ha allergi symptomer ellers i året. Så dere som har helårs rhinitt, er veldig nysgjerrig på hvordan dere fik diagnosen og hvilken medisiner dere tar og ikke minst hvordan dagsformen er og hvilken allergier dere har.. Er det bare slik at man må akseptere å ha det slik... *sukk*
Solitude Skrevet 19. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 19. april 2008 dytter litt.... Kansje noen er innom nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå