Gå til innhold

ble litt redd i natt...

lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

lillemor våknet, jeg fant absolut ikke smokken, og hun selv sa hvor den kunne ligge oppe i 2 etg. Jeg gikk opp(hvor gubben satt å så på film) men fant ikke smokken der heller. spurte om han kunne komme å lete, han fant den rett under dyna, og jeg har lillemor mistenkt å ha gjemt den når jeg så der. Gubben gikk opp igjen, og jeg la meg. Lillemor sovnet ikke, og kom etterhvert inn til meg i vår seng, hun lå og makket der i 1/2 time, og sovnet ikke ordentlig. Gikk opp og sa til gubben at han måtte komme å legge seg fordi hverken hun eller jeg fikk sove før han kom. Merker at hun har noe av den samme "frykten" som jeg har når gubben ikke er i senga sammen med meg.

Hsn kom ned, og bærte lillemor i sin egen seng, og hun sovnet momentant.

Prøvde å forklare gubben dette med frykten vi har, og for å fortelle det måtte jeg si hvordan hele natta hadde utartet seg. Han påstod da hardnakket at han nettop hadde gitt lillemor smokken, og sånn, og ble sur da jeg sa at det faktisk var godt over 1 time siden, og at hun hadde lagt våken så og si hele tiden etterpå. Virket som han trodde selv på det han sa, og jeg ble skikkelig redd, kan man få alsheimer i en alder av 37?

Begynte tilslutt å grine fordi jeg ble redd. Da sa han at neida, jeg hadde nok rett, men sa han det bare for å berolige meg? eller husket han det?

Han har siste året virket litt mer glemsk i enkelte situasjoner enn før, men kan man få alsheimer når man er 37?? eller kan han være bare sliten slik han selv sier???

huff je er så bekymret

Sorry at dette ble langt;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er vel mer enig i at det høres ut som du trenger å utredes enn at han trenger å sjekkes for alzheimers....

desverre...

Skrevet

Har neppe noe med Alzheimer å gjøre...

Mere i gata..."ja men jeg gikk jo nettopp ut med søpla!!!"..... for 2 dager siden:=) Menns tidsregning er litt anderledes enn andres:=)

Skrevet

Greit nok at en time kan fly fort når man ser på fikm, men man bør jo vite om det var før eller etter man så på film.

Angsten min har gubben direkte årsak til uten at jeg gidder å gå inn på hvorfor.Har noe med hans bakgunn(som kommer fram med jevne mellomrom) å gjøre.

Skrevet

En "mannfolktime" er ikke 60 minutter ;o)

Skrevet

Tror ikke du skal tenke så mye på akkurat det der... Mannen min kan f.eks si at han skal ordne noe i garasjen, tar max en halvtime, så kommer han inn igjen to timer senere. Hvis jeg da bemerker at han har noen lange halvtimer, blir han faktisk overrasket når han ser på klokka for han trodde ikke han hadde vært borte så lenge. Tiden flyr uten at en tenker på det veit.

Skrevet

men det var ikke det at han ikke visste hvor lenge han hadde sett på film, var det at han påstod noe hadde hendt på et annet tidsounkt enn det faktisk hadde hendt, han påstod han akkurat(1min siden) etter at han hadde bært henne inn i sin egen seng hadde vært å gitt lillemor smokken, mens det riktige var at det var mens han så på film han gjorde det, lenge før han kom ned da jeg hentet han fordi hun ikke sovnet. Jeg sa at jeg ville jo ikke prøvd å få henne til å sove i 1 time uten at hun hadde smokken.

Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp*
Skrevet

he he mannen min tror ofte at det har gått både 1-2-3 timer fra han har gjort noe.. f.eks "nå har ikke ungen fått mat på flere timer " (10 min siden) ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...