Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var yngre forsøkte jeg innimellom å sette plasterlapp på en føflekk jeg har i ansiktet mitt. Jeg hadde bare lyst til å skjule den. Mora og mormora mi ble veldig sinte og opprørte over det, de mente det var "litt syndig" å skjule en føflekk (føflekker hører med og skal være der) og de forsøkte å skremme meg til å tro at det kunne bli en rød flekk rundt føflekken som aldri ville gå vekk hvis jeg satte plasterlapp på føflekken. Mora mi forsøkte også å skremme meg til å tro at jeg kunne utvikle føflekk-kreft hvis jeg stadig gikk med plasterlapp på føflekken, "du skal ikke leke med føflekker" sa ho til meg.

Hvorfor skulle den plasterlappen på føflekken være farlig? Hvorfor skulle det kunne bli en rød flekk som aldri ville gå vekk mer hvis jeg stadig gikk med plasterlapp på føflekken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har sinnsykt mye rart for deg eller ?

Anyways, vil vel tro mora di å bestemora di, som sikkert de fleste andre, synes det så for jævlig ut at du gikk med en lapp i tryne 24/7.. Er ikke så vanskelig å begripe det.. Føflekker er normalt, å gå med lapper i trynet for å skjule dem er ikke normalt..

Skrevet

blir du ikke kvalm av å tenke på den føflekken da nøffemor?

støtter her opp gitt, du har UTROLIG MYE rart for deg... fatter ikke altså.

Skrevet

jeg har med vilje latt være å svare på innleggene dine fordi di bestandig er helt merkelig å stakarslige. å jeg må bare få sagt at du sitter sikkert å ler når du legger inn disse innleggene men jeg syns du kan spare os for dem. d blir alt for personlig å stakkarslig.

Skrevet

Dette innlegget er vel ikke seriøst..?!

Skrevet

Tror ikke det er så farlig, nei. Skjønner ikke helt hvorfor folk tar av sånn på dette spørsmålet, da.

Du kan i hvert fall ikke utvikle føflekkkreft av å ha en lapp over. Faren min har stadig sånne stygge føflekker og får beskjed av legen om å ha plaster over når han er ute i sola.

Skrevet

Til Smånetta... Nøffemor er enten en meget spesiell og underlig person som skriver syke innlegg her med jevne mellomrom( gjerne om oppkast), eller en, som det skrives over her har det gøy med å legge inn slike innlegg.. Jeg håper virkelig på det siste!!

Skrevet

Ehhhmmmm....har lest en del inlegg fra nøffemor nå....kanskje bim ikke akkurat er rette plassen å ta opp merkelige traumatiske hendelser fra barndommen (eller hva man skal kalle det)??

Skrevet

Jeg forstår ikke agresjonen mot HI. Har sett at hun har tråder der hun kommer med utrolige merkelige spørsmål og av og til ekkle spørsmål,men hun gjør da ingen noe vondt.Hun har aldri(etter det jeg har sett) hengt ut noen nick eller sagt noe stygt til noen.

jeg har vanskeligheter med å ta HI alvorlig,men dere som irriteree dere slik over HI,hvorfor i det hele tatt svare på trådene hennes. Hvis dette ikke er seriøst,får hun det jo som hun vil og koser seg over at folk hisser seg opp av filleting.

Vil dere ha slutt på slike tråder,vel,da tror jeg det beste er og bare overse dem.

Skrevet

Jeg har prøvd å foreslå en psykolog eller noe.. Psykologen ville fått det veldig gøy inni hodet hennes.. hehe..

Nøffemor; det er ikke for å være frekk, altså.. syns bare du forteller så mye rart................

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...