me84 Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Noen som vet om jeg kan male når man er gravid? er det ikke enda da(eller kanskje) men er prøver (4 pp), og lurer på om jeg kan hjelpe til å male huset i sommer hvis jeg blir gravid. Og hva med å male dører inne? (vannbasert oljemaling.)
scoobydo Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 skal holde seg unna maling når man er gravid... om man absolutt MÅ male så bør man bruke vannbasert og ha full utlufting!! Den gassen som kommer når man maler er visst nok ikke helt bra for fosteret...
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Ute skal det vel ikke være noe problem, der er det godt med luft, Har vel hørt man skal passe seg for oljemaling, men hvis en lufter godt skal vel alt gå greit tror du ikke det.. kanskje lurt å høre i butikken når du kjøper maling!
Lillemus&mamma'n Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Kan vi ikke bare si at vi ikke kan male? Er i 3. pp, og håper på at det er i "boks" før sommeren. Malte 80% av huset utendørs og 50% av huset innendørs i fjor høst, så det som står igjen nå har jeg rett og slett ikke tenkt til å gjøre. Satser på "god" unnskyldning i år ; )
me84 Skrevet 20. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2008 Jo, hvis man ikke vil male så kan man vel bruke det som en unnskyldning at man er gravid, men jeg kunne godt tenkt meg å være med å male jeg,så lenge det ikke er skadelig på noen måte:))
¤mamma¤ Skrevet 20. april 2008 #6 Skrevet 20. april 2008 Jeg malte en HEL DEL da jeg gikk gravid med sønnen vår....vannbasert oljemaling (tror jeg), men jeg husker det luktet veldig mye maling.... Uansett- det gikk helt fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå