Gå til innhold

Hvorfor det??????? Hva kommer det av at.......?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det heter seg at fett hår er helt tabu å gå med (de fleste tar det som en selvfølge at det er et krav at man vasker håret øyeblikkelig så fort det er fett) mens kviser skal man liksom aldri skjule? Da jeg var tenåring fikk jeg ordre fra mora mi om å vaske håret øyeblikkelig så fort ho så det var antydning til fett, ho tolererte ikke fett hår overhodet. Mens kviser skulle jeg ikke få lov å skjule. Jeg fikk kjeft når jeg ble tatt på fersk gjerning i å klemme ut en kvise, og jeg fikk kjeft hvis noen så at jeg hadde forsøkt å skjule kviser ved dekkstift og/eller pudder.

Hvorfor i alle dager skal det være slik???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

veeel, personlig hygiene og hormoner er det forskjell på synes jeg da...

Skrevet

kvisene blir værre om du propper huden full av dritt?

håret blir renere og penere om du vasker det?

Skrevet

neimen er du tilbake? det var lenge siden !!

Skrevet

Ved å bruke kremer/pudder for å skjule kviser gjør det vel værre. Samme når en klemmer på dem. Kanskje derfor?

Skrevet

Nå heter det seg også at jo oftere man vasker håret jo fetere og fetere blir det. Egentlig er det bare den onde sirkel å vaske håret veldig ofte når man har tendens til fett hår. Å vaske håret veldig ofte gjør at håret bare blir fortere og fortere fett, så egentlig er det ikke så lurt å vaske håret daglig selv om det ikke er pent med fett hår.

Personlig tror jeg ikke så mye på at det gjør noe å ta pudder og dekkstift på kviser. Jeg har gjort det så mange ganger, og jeg kan ikke si at jeg syns at huden min tar noe skade av det. Jeg klemmer også på kvisene mine, jeg orker ikke å gå med ei kvise til den går vekk helt av seg selv. Jeg må bare klemme ut, jeg. Jeg kan heller ikke si at jeg føler at min hud har tatt skade av at jeg har pleid å klemme ut kviser. Jeg tror det er overdrevet propaganda at man aldri skal klemme ut kviser.

Skrevet

jeg tror seriøst du er det rareste individet jeg har opplevd på DIB.

Skrevet

bytt shampo

Skrevet

ha ha ha ha endelig litt humor i hverdagen igjen nå som du er tilbake:):):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...