*månestråle* Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Noen ganger når jeg reiser meg/gjør brå bevegelser får jeg skikkelig vondt i lysken eller nederst på den ene siden i magen. Varer bare et kort øyeblikk, men er ganske intenst i det lille øyeblikket. Er dette normalt? Noen som vet hva det kan komme av ?
Gjest Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 høres ut som bekkensmerter. jeg har bekkenløsning og får slike skarpe knivstikkende smerter ved brå bevegelser, eller hvis jeg snur meg uhensiktsmessig. de iler både opp i siden av magen, og ned på innsiden av lårene. har du verk noen plass i tillegg?
*månestråle* Skrevet 18. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2008 Ja det er litt sånn knivstikkende smerter som iler litt ned på innsiden av lårene akkuratt sånn du beskriver. Har ikke noe smerter ellers, kun litt murringer i mage og bekken innimellom.
*månestråle* Skrevet 18. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. april 2008 sikkert dumt spørsmål...er jo litt uerfaren, men hva kommer sånne bekkensmerter av ?
Gjest Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 er ikke så god å forklare, bare søk på nett står masse der. http://www.lkb.no/ denne siden er bra. er noe med at leddbåndene mykes opp for å klargjøre til fødsel. men noen får sterke smerter av dette, hvorfor er det ingen som har noen god forklaring på. hvis du har en kiropraktor i nærheten av deg som driver med "total body modification" i tillegg til bare knekking, så hjelper det. jeg går selv til en slik en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå