Gå til innhold

smerter v brå bevegelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen ganger når jeg reiser meg/gjør brå bevegelser får jeg skikkelig vondt i lysken eller nederst på den ene siden i magen. Varer bare et kort øyeblikk, men er ganske intenst i det lille øyeblikket. Er dette normalt? Noen som vet hva det kan komme av ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres ut som bekkensmerter. jeg har bekkenløsning og får slike skarpe knivstikkende smerter ved brå bevegelser, eller hvis jeg snur meg uhensiktsmessig. de iler både opp i siden av magen, og ned på innsiden av lårene.

har du verk noen plass i tillegg?

Skrevet

Ja det er litt sånn knivstikkende smerter som iler litt ned på innsiden av lårene akkuratt sånn du beskriver. Har ikke noe smerter ellers, kun litt murringer i mage og bekken innimellom.

Skrevet

sikkert dumt spørsmål...er jo litt uerfaren, men hva kommer sånne bekkensmerter av ?

Skrevet

er ikke så god å forklare, bare søk på nett står masse der.

http://www.lkb.no/

denne siden er bra.

er noe med at leddbåndene mykes opp for å klargjøre til fødsel. men noen får sterke smerter av dette, hvorfor er det ingen som har noen god forklaring på.

hvis du har en kiropraktor i nærheten av deg som driver med "total body modification" i tillegg til bare knekking, så hjelper det. jeg går selv til en slik en.

Skrevet

takk for tips :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...