*løvetannbarn*GRAVID* Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Fikk mensen idag (etter 5 dager med spotting) Ringte Maigaard og spurte om jeg kunne komme denne syklusen (tenkte kanskje jeg måtte vente siden det ikke er så lenge siden jeg mista)... Og jepp det kunne jeg ))) Jeg ble like glad for det svaret som jeg hadde blitt for en positiv graviditetstest... (hehe,nesten) Begynner på pergo til søndag,så da er jeg i gang....JIPPI Endelig kan jeg se "lys i andre enden" Ps:dette er en klinikk uten henvisning fra lege,så dere som har prøvd leeeeenge,kanskje dette er noe å forsøke....www.maigaard.dk Klem til dere (er så glad idag )))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå