Gå til innhold

Jippi,endelig noe som skjer....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk mensen idag (etter 5 dager med spotting)

Ringte Maigaard og spurte om jeg kunne komme denne syklusen (tenkte kanskje jeg måtte vente siden det ikke er så lenge siden jeg mista)... Og jepp det kunne jeg :o)))

Jeg ble like glad for det svaret som jeg hadde blitt for en positiv graviditetstest... (hehe,nesten)

Begynner på pergo til søndag,så da er jeg i gang....JIPPI

 

Endelig kan jeg se "lys i andre enden"

 

Ps:dette er en klinikk uten henvisning fra lege,så dere som har prøvd leeeeenge,kanskje dette er noe å forsøke....www.maigaard.dk

 

Klem til dere

(er så glad idag :o)))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...