suza + 3 små Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 På vg.no er det en video av en 2 åring som blir tvunget til å røyke mariuhana. Får så vondt inni meg.
SuperGlad Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Så den i går. Begynte å grine å fikk knapt pust. Lå å tenkte på det kjempelenge da jeg la meg, men måtte bare blokkere det ut. Det kommer til å klikke for meg hvis jeg tenker mer på den videoen jeg så.
LindaKristin1980 Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Uff, fy farao, den orker jeg ikke se engang! Anger på at jeg titta inn på tråden her til og med...
dellta og Lucky Luke <3 Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Fyyyyyyy faen noe så jævlig..at det går an!!!! Sitter her å stri gråter no, helt jævlig.. Håper de får livslange straffer (eller værre) og håper virkelig ikke det er foreldrene som gjør dette...
Min Lykke Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 Samme her. Så den i går, satt å gråt og hadde problemer med å slutte å tenke på det. Skal slutte å gå inn på sånne linker. Ja, føler at jeg klikker. Blir rett og slett dårlig. Sånne skulle ikke ha fått ha barn!
Gjest Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 Jeg har ikke ord... er så mange syke folk (og foreldre) der ute i verden...
Gjest Skrevet 18. april 2008 #8 Skrevet 18. april 2008 Jeg går aldri inn på sånne linker,blir dårlig og får nesten ikke sove;-(
Little Dreamer Skrevet 18. april 2008 #9 Skrevet 18. april 2008 Er så utrolig lei av dere som sitter og graver fram all slags syke horrible ting på nett for å poste det ut her.Er det kun for å få link med mange svar eller? Hva er det dere er ute etter?
Trenger hjelp!! Skrevet 18. april 2008 #10 Skrevet 18. april 2008 ÅÅÅ,hvorfor måtte jeg se,stakkars lille barn...Sitter å griner her nå...Syke,syke folk..Håper de sitter i fengsel for resten av livet sitt...
Gjest Skrevet 18. april 2008 #11 Skrevet 18. april 2008 Jeg kan være litt enig i det.Vet mange har det vondt,men føler ikke for å se på at de blir plaget akkurat.
suza + 3 små Skrevet 18. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 18. april 2008 Eh..jeg har ikke for vane å grave frem syke ting. Satt å leste avisen og kom over det bare og syntes det var forferdelig. Folk poster nok ikke sånne ting her for å få mange svar kanskje...var ikke det første jeg tenkte på. Syntes bare det var en grusom video. Får unnskylde...
Gjest Skrevet 18. april 2008 #13 Skrevet 18. april 2008 Sorry,ikke ment som du gjør det.Men jeg klarer ikke gå inn på sånt og se selv om jeg leser avisa på nett hver dag. Blir så fortvilet nåe foreldre er sånn mot barna sine.
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 18. april 2008 #14 Skrevet 18. april 2008 Fy faen så ekkelt, de sitter jo og ler når hun hoster. Det fins mange syke mennesker her i verden. Håper ikke jeg kjenner noen slike.......
FruV Skrevet 18. april 2008 #15 Skrevet 18. april 2008 Håper virkelig at de tar i fra dem ungen! Fatter ikke at noen kan gjøre noe sånn!!! Blir kvalm... Så hører man foreldra sitter å ler? er jo helt tomt inne i hodet på¨de...
1 gutt og 2 jenter:) Skrevet 18. april 2008 #16 Skrevet 18. april 2008 Jeg vart rett og slett forbanna!!!!!!!! Herregud tenk å gjøre noe slikt!!! Helt ufattelig!!!! De lo til og med når barnet begynte å hoste,jeg er helt i sjokk!!!! Har ikke ord som kan beskrive den følelsen jeg fikk av å bare se 10 sek av den lille filmen,men vart rett og slett kvalm og uvel...
9nah Skrevet 18. april 2008 #17 Skrevet 18. april 2008 jeg orker ikke se sånt. etter at jeg fikk barn, kan jeg begynne å gråte og få helt vondt inni meg bare jeg 'fremkaller' gamle ting jeg har hørt og lest om som involverer barn som har det vondt. men ble nysjerrig nå på hva dette er. er det en filmsnutt (alla youtube) eller er det en artikkel om noen som har blitt tatt for å tvinge barnet til å røyke hasj?? hvis dette er en postet filmsnutt, må jo politiet bli varslet???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå