¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Formen er litt rar! Jeg flyr på do, plutselig i dag begynner jeg å få litt tykk utflod igjen. Har vært litt bitte litt kvalm i dag( kan være på grunn av det var lenge siden jeg spiste) Det stikker i puppene i dag, gjore det i går også(kan jo være pga tr nærmer seg,selv om jeg aldri har hatt ømme pupper før tr) . Små fryser litt (kan jo være pga at jeg sitter i tshorte i 22 grader! Er litt oppblåst i magen som kan komme av at tr ikke er langt unna. Nå er det på ann igjen, sitter og fyrer meg opp!! Selv om jeg ikke vil! Jeg kan jo ikke ha truffet el. Kan noen se på dette og si hva dere mener slik at jeg kan slå fra meg tanken om at jeg kanskje er gravid, skuffer bare meg selv! Har egentlig en syklus på 28 dager men etter ma i ferbuar har den gått i fra 23 og 25 dager. Vet ikke hva jeg skal vente nå, men hvis 23 dager er ikm ventet 19 april. 25 er ikm ventet 21 april. Hvis 28 dager er ikm ventet 24 april. HVA TROR DERE?? Tr kom 28 mars. Vi hadde sex på siste blødnings dag som var 4 april(kjørte brannbil)..heh. Tror el var 9 og 10 da el slimet fløt i vann (et tips jeg fikk her inne) men min mann ville ikke da. Vi hadde sex 11 april og 13 april. Det er vel ikke mulig at det kan ha klaffet da? hr et ikke gått for lang tid i mellom. Tok en test som lå igjen fra sist gang den 17 april og den var negativ. Håper noen gidder å lese denne og skjønner det jeg har skrevet, hvis ikke har jeg i hvertfall fått tømt min frustasjon litt..hehe
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Hei du. Hvordan sædcellene overlever inni deg når du har mensen har jeg rett og slett ikke peiling på... heheh.. Men det har skjedd med folk før, leste om ei som kun hadde sex én gang i løpet av syklusen, og det var mens hun hadde tr på besøk. Jammen ble hun gravid. Så egentlig er alt mulig i denne verden. Hvis det er en 28 dagers syklus, så var det nok for tidlig å teste den 17. april. Du får prøve å teste igjen i neste uke. Leste i en bok her forleden at i kvinnens fruktbare periode kunne sædcellene overleve inni kvinnen i 7 dager!! Har bare hørt at de overlevde i opptil 5 dager før, men det er en anerkjent gynekolog som har skrevet boka (Zita West tror jeg hun heter, er fra England). Ønsker deg lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå