Makko med to små gutter Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Hele kroppen klør som om jeg skulle hatt maur under huden... - Noen som har noen tips?
phantomet Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Svangerskapskløe er ikke så uvanlig...men man skal være obs... Nevn det ved neste kontroll slik at leververdiene dine blir sjekket. Alvorlig kløe kan indikere at leveren sliter, og da får du medisiner. Ellers er et tips å bruke god krem og smøre deg godt. Det kan jo være at huden er ekstra tørr pga hormoner, eller at det er huden som strekker seg som gir kløen. De verste stedene du klør kan du smøre med eurax eent. mentoholatum som lindrer litt... Føler med deg. Jeg har klødd i hvert svangerskap, men har heldigvis ikke hatt forhøyet leververdier enda...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå