RundLurt? Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Om jeg kjøper billigmerker på ungenes uteklær!!!!!!!!!! Da jeg var lita ønska jeg meg alltid merkeklær, men fikk ikke, så her får ungene det uten og spørre en gang=0) Reima tech, helly hansen, skogstag, puma osv, er jeg snobbete da eller?
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Snobbete? Ja, det synes jeg! Men om du ikke har bedre ting å bruke pengene dine på, så vær så god.... Helt unødvendig spør du meg!
blond Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Egoistisk. Hvorfor legger du ut dette innlegget flere steder?
RundLurt? Skrevet 18. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. april 2008 Fordi du skal ha noe å lure på/irritere deg over vel!
RundLurt? Skrevet 18. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. april 2008 Jo da , bare hyggelig snuppa=0) *smask*
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #9 Skrevet 18. april 2008 Herregud, så latterlig! Hvorfor legger du opp til dette mote-maset selv? Tror du ikke det kommer av seg selv med åra? Du ber om bortskjemte unger.. Skjønner ikke hvorfor du ikke venter til de kommer å spør om det selv, og selv DA bør de ikke få alt de peker på.. Noe, men ikke alt! Hva er galt med klær til normal pris? Det er flust av fine klær å velge i til barn på H&M, cubus o.l Jeg syns det er galskap, men som hun over her skriver, du får bruke pengene dine på det du vil.. Hos oss går det på kvantitet og ikke kvalitet.. hehe.. Vi kjøper klær til normal pris, og kjøper heller klær litt oftere.. Til en rimelig penge, har vi råd til å bytte ut oftere også.. Vi er 5 stk som skal ha klær og sko osv, og eldstemann på 8 år har bare klær fra de "vanlige" butikkene, og vi har ikke hørt snakk om merkeklær fra henne.. Og ikke f..n om jeg skal pushe på der.. Er bare glad til for at hun ikke er kravstor.. Mulig at dine barn ikke maser om det selv ennå.. Men du vet; mye vil ha mer, og fanden vil ha fler.. Bare vent til de begynner å forstå at mamma ikke nekter dem noen som er populært............................................!!! For å svare direkte på spm ditt: JA, du er snobb! med stor S!!
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #10 Skrevet 19. april 2008 Hm, ja, synes du er snobbete. Jeg kjøper klær til barna som de trenger, har ikke allverdens med penger, så jeg kjøper gjerne på salg, nå for kort tid siden fant jeg en HH dress i den størrelsen minstetøtta trenger neste vinter, den hadde kosta nesten 1000,- fikk den for 250 tror jeg det var. Var ikke sen om å kjøpe for å si det sånn. Dressen storebroren brukte da han var på samme alder er ødelagt, enda den kostet mye mer, så da kan vi ikke bruke den. Er veldig glad for at ungene har noen de arver fra også. Det blir nok tidsok mas om merkeklær, så det gidder jeg ikke puche på ungene før de spør selv. Minstemor hadde nok fått en barn og leker dress til "slikk og ingenting" hvis jeg ikke hadde kommet over denne dressen på salg.
Gjest Skrevet 19. april 2008 #11 Skrevet 19. april 2008 Jeg syns holdningen din kanskje er litt snobbete. Men selv syns jeg det er helt greit å bruke litt ekstra penger på å kjøpe skikkelig kvalitet på uteklærne til barna. Jeg kjøper kjempebillige klær ellers, men dattera vår har troll utedress, goretex sko og reima-tech lue. Jeg tror ikke det alltid er sånn at merkeklær er bedre, så hvis jeg finner noe som virker bra som er billigere kjøper jeg heller det. Dattera mi kommer ikke til å få puma joggesko osv. Det er viktig å ikke gjøre barna for opptatt av merkene på klærne de bruker, ikke bare for deres del, men for at de ikke skal gjøre narr av eller se ned på andre barn som ikke har de samme merkeklærne senere.
Dunder Skrevet 19. april 2008 #12 Skrevet 19. april 2008 Da jeg var liten tenkte jeg at når JEG fikk barn skulle de få is og sjokolade hver dag. Men så ble jeg voksen, gitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå