Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har fjernet føflekker før?

Hvor gjorde du det, og fikk du stort arr?

Hva er beste løsningen for fjerning av føflekker for å unngå stort arr?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp! har fjernet en føflekk på ryggen like ved BH-stroppen.

fikk et arr på kanskje 3 cm. føflekken var 1 cm i diameter.

det er røter på de så doktoren skar ganske jupt.

fikk lokal bedøvelse så skar doktoren på det lokale doktorkontoret den bort, for så å sy et par tre sting.

syntes sprøyta var verst jeg,den svidde og det ble press under huden

hvor har du denne føflekken du har tenkt og fjerne da? tror det kommer til og gå kjempe bra jeg:)

Skrevet

Jeg har fjernet en føflekk i tinningen. Den klødde litt og hovnet opp noen ganger. Jeg gikk til legen min og fikk han til å fjerne den. Føflekken jeg fjernet var kanskje en halv cm stor og jeg fikk to sting. Kan ikke se arret hvis man ikke vet at det er der =) Jeg syntes også at lokalbedøvelsen var verst.. Og det sved litt da legen fjernet stingene. Det er standard prosedyre at føflekkene blir sendt til lab'en for sjekk og min var helt som den skulle. Legen kunne ikke fortelle meg hvorfor den klødde og hovnet opp, men han beroliget meg med at det ikke var noe galt med den =)

Skrevet

Jeg har tatt en i nakken, fastlegen min som fjærnet den, fikk 1 sting, og det synes ikke i dag. 2 år siden.

Skrevet

har fjernet 4stk på ryggen..Ingen merker og ingen arr....

opererte vekk et stygt merke etter svangerskapsforgiftningen..og det var på navlen...den ble ikke noe fin...vanskapt navle,men måtte ta den vekk..Kunne være farlig

Skrevet

Jeg fjernet en føflekk i ryggen for noen år siden. Jeg har nå et svakt arr på 3-4 cm. Legen som fjerna føflekken var turnuskandidat, og opptatt av å gjøre en perfekt jobb. Så selve føflekkfjerninga gikk veldig greit. Verre var det da jeg skulle fjerne stinga. Han hadde sydd så hardt og de måtte hente den mest erfarne legen på kontoret for å få dem bort. Han klarte det etter mye om og men, og sliting i trådene.

Skrevet

Hvordan arr det blir kommer veldig an på personen som utfører det og hvordan huden din er..

selv har jeg fjernet tre på ryggen samt en på overarmen.

samtlige revnet opp i ettertid,den ene mens stingene fortsatt var i..

store stygge arr istedenfor føflekkene...

disse ble da fjernet av fastlegen min..dumme meg visste ikke bedre..

ble henvist til sykehuset for å sjekke om det var noe å gjøre med arrene og de konkluderte med at legen min aldri skulle fått lov til å gjøre det han hadde gjort..alt var visst gjort feil,så de prøvde å fikse det ene arret først for å se om de klarte å fikse det hele..

dette gikk da også opp så gikk i nærmere ett år med fire store åpne sår på rygg/arm....

kommer aldri til å gjøre det igjen...

aldri aldri....

Skrevet

Jeg har fjernet to... den ene synes nesten ikke i dag, men den andre har et større arr enn det føflekken opprinnelig var!

Neste gang kommer jeg til å be om å bli henvist til hudlege!

Skrevet

Jeg har fjernet to stk hos hudlege med videreutdanning i kirurgi. Han støvsugde dem vekk som han sa. Ingen arr. Det er best å fjerne føflekker om høsten når det er lenge til man skal ha sol på arret. Jeg ble anbefalt å vente til høsten siden føflekkene satt på plasser som blir eksponert for sol.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...