Gå til innhold

I natt deler jeg seng med

Anbefalte innlegg

Skrevet

en liten rosa på 2 og en stor rosa på 20:-)

Hun store har bodd i leiligheten til mormor og beste som har vært i Spania siste to ukene.....prøvd aleneboertilværelsen og har nok kost seg bra, samtidig som det var litt stille.......for det er det nemlig sjelden her:-)

Så ikveld når hun kom fra jobb kom hun krypende oppi til liten rosa og mamman og ville kose. Spurte henne om hun hadde lyst til å sove sammen med oss, og det ville hun!!!

Så nå har sambo installert seg i annen etasje og har tv helt for seg selv. Vi rosaene ligger i den store sengen på rekke og rad, jeg dibber mens jentene tulletøyser:-)

Fjortis er hos pappan i helgen og går glipp av all kosen......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg henter vel guttene inn etter tur.

Liker ikke sove alene jeg. Og er ikke redd for å innrømme det.

Jeg er ikke redd, men får nesten ikke sove når jeg er alene i den store sengen:o))

Skrevet

Fyll opp sengen med små kjekke menn:-)

Ingenting er så koselig som små fornøyde ansikt med sovesveis og trøtte øyne:-) Om de er store eller små:-)

Skrevet

Nei det er deilig det, men de kommer nok inn i morgen tidlig og skal se på barne-tv i sengen vår:o))

Skrevet

Slike morgenstunder er gull verdt:-)

Når alle er uthvilte og i godt humør, klare for å erobre den nye dagen. Og tenk at dagen blir rett og slett fylt med SOOOOL!!!

Skrevet

Koselig. Her er også en fjortis som gjerne søv i mamma si seng , godt at dei ikkje blir for store til det på lenge enda! Men den som tek størst plass er ofte vesla på 19 mnd....- kosar seg på tvers ho... c",)

Skrevet

Enda godt du ikke sa Clooney....

Da hadde jeg blitt skikkelig sur:=/

Skrevet

Ja, hva er det med de små som ikke kan ligge sånn som de skal:-)

Lille rosa her også er på kryss og tvers når hun sover i vår seng. Da kan vi våkne med en hæl i haken eller en finger i øyet altså......det er ikke fullt så søtt;-D

Skrevet

Min Knert på 2 legger seg klin inntil meg, uansett hvor stor plassen på andre siden måtte være:o)

Skrevet

Ja,, jeg som er alene skulle kanskje ringt Clooney, sånn bare for å gjøre deg litt sjalu:o))

Skrevet

Hahaha, ikke sikkert det hadde vært like søtt med en Clooneys klistret til kroppen tidlig på morgenen........................fniiiiis................eller.............tok jeg helt feil nå????

Skrevet

.....:=l....tja... vel... unner jeg deg det fordi du er alene....hmmm....

NEI!!!!!

Men du kan jo sende ham hit etterpå da... bare så jeg får sett ham på nært hold liksom... for da er jeg nok egentlig mest glad for den jeg har tenker jeg;=)

Skrevet

Sorry, han er opptatt i kveld...

Skrevet

-men om du har Simon Cowell i området so kan vi bytte...

Skrevet

Han er jammen populær damer!!!

Jeg har liksom ikke helt falt for ham jeg...............men gi meg Keanu Reeves.............djeeeeezez................

Og jada, sambo vet at jeg synes han er kjekk................han også:-)

Så er de to:-)

Skrevet

-Simon eller Clooney...?

og keanu Reeves er en skikkeli going han også!

Skrevet

Altså, nå skjønner jeg ihvertfall at jeg er eldre, for hvem søren er SIMON da???

Skrevet

Bra at du ikkje veit det, for han e min...he-he-he. ;-) Elska og hata dommar i Idol, england og Usa...

Skrevet

Aha...........han vet jeg jo hvem er da!!!

Så du liker altså Bad guy typen du;-D

Skrevet

Må si jeg er imponert....

At eldste fortsatt vil opp i sengen til mamma....og at sambo frivillig forflytter seg :)

Her har vi mere enn nok med å holde styr på kveilebaby minstemann som spyr mamma i ansiktet..... ;)

Men det er deilig når de er små, friske og gidder ligge å kose litt.....kommer til å savne det når han blir "stor" gutt :))

Skrevet

Åååå så koselig med stor rosa og liten rosa i sengen. Mine beste minner er som litenstorrosa i sengen til mamma...

Kos dere, nyt livet og lev i nuet - kjempekos å dele seng med fine jenter:-)

Heldige du!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...