Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om jeg kjøper billigmerker på ungenes uteklær!!!!!!!!!!

Da jeg var lita ønska jeg meg alltid merkeklær, men fikk ikke, så her får ungene det uten og spørre en gang=0)

Reima tech, helly hansen, skogstag, puma osv, er jeg snobbete da eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KJøper du merkeklær fordi det er merke så er du ein smule snobbete.

Kjøper du merkeklær fordi du husker dei andre ungene var varmere og tørrere enn deg så er du det ikkje.

(om skogstad er betre enn europris aner eg ikkje, og kan derfor ikkje velge mellom dei to alternativa)

Skrevet

Seffe er det det, har du ikke prøvd`?

Skrevet

Nei. Hvorfor spør du, egentlig?

Skrevet

Jeg har faktisk vært på min aller første utedress-shoppingtur i dag. Og det var da forpult vanskelig. De reimadressene virka da, ok,men de var da dyre. Og ser ikke helt hvorfor en reflexdress til halve prisen skulle være noe dårligere. Ihvertfall ikke nå som det er snakk om en vårdress. kan sikkert ha mer å si på en vindterdress. Men samma kan det nå være, for etter å ha trålla alle tenkelige oslo-butikker ble det klart at ikke en eneste en hadde en eneste forpult dress i størelsen til datteren min.

Skrevet

Hvorfor lurer du på det dah?

Skrevet

Næææ- Som unge var det kun Helly Hansen og som voksen thermodress, så eg har ikkje store sammenlikningsgrunnlaget nei =)

Har brukt felleskjøpet sine dressar og, men kun på jobb. Har god erfaring med alle tre da

Skrevet

Slutt å lur, det var jeg som lurte først!

Eh, dah!!

Skrevet

Hvis merket er viktigere enn kvaliteten, så er du ikke bare snobbete, du er dum også!

Tester viser jo stadig at de dyre merkene ofte kommer dårlig ut...

Skrevet

hehe=0) dere er jo så hysteriske!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Morsome!=0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...