valval Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Jeg må ha skikkelig behagelige BHer, og ammeBHer er det ikke så mye utvalg av.. sliter med å finne noen behagelige som samtidig kan være litt nice samtidig. Noen tips jenter?
Gjest Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Å finne en fin ammebh her i Norge kan du nok drømme om men anita ammebh (fåes kjøpt på blandt annet babyshop og barnas hus) ble min favoritt, myke og de har god støtte..
valval Skrevet 18. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2008 Da skal jeg ta meg en tur på barnas hus. Har ikke vært der og sett, visste ikke at de hadde det der... Takk for tipset!!
Andrebolleiovnen Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Jeg kjøpte også ammebh på Babyshop Anita merke. Kjempe gode!!!
L|ndA - 2 små gullgutter! Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 jeg har kjøpt på sparkjøp, synes de er kjempegode og utrolig rimelig så man kan kjøpe maaange,)
Smånetta 14.mai Skrevet 19. april 2008 #7 Skrevet 19. april 2008 Det avhenger jo av fasongen på brystene, da. Jeg har Triumph sine som favoritter fra forrige ammeperiode. De er uten spiler, som er veldig fint hvis puppene er litt breie, også er de i microfiber. Er imponert over hvor godt de støtter og hvor godt de holder. Trenger ikke å kjøpe ny denne gangen, liksom. De har hvite, sorte og hudfargede. Med en av hver, har du til under alle klær. Det eneste er at de synes hvis man har litt utringet tøy. Men jeg har ennå til gode å se en amme-bh i større strl som ikke gjør det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå