Gå til innhold

ROCKERING HJELP ØNSKES!!!! :-))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Såg to nettsider her inne. Men på den ene amerikanske nettsiden www.sports-hoop.com, var det like mye i frakt som for ringen,så d ble nesten 400 kr,omtrent d samme som på www.rockeringer.no...

Er det bare disse to sidene som har rockeringer,eller???

Vil ha jeg å!!!:-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

omtrent det samme?! den koster vel nesten 700 kr fra innersvingen... uansett da, så ja det er bare disse to som har denne type ring.

Skrevet

600 kr for den på rockeringen... og 400 for den andre i USA,så er jo 200 kr forskjell da...

Tenkte kanskje d var noen billigere heri norge å jeg ama ;-)

Vil ikke vente i mange uker før jeg får den...Hehe...

Lang tid tok d før dere fikk deres fra USA??

Skrevet

det virker litt rart, for dollaren sier de jo aldri har vært lavere i forhold til kronekursen, så nå burde det være ekstra billig. Såvidt jeg husker var shipping-cost 36 $ pr rockering. Er ikke sikker på dollarkursen akkurat nå, men la oss si det er 5 kr. Da blir det 36 x 5 =180 kr. Min rockering kostet 26 $, mener jeg å huske. Da blir det 5 x 26 = 130 kr. Tilsammen blir dette 310 kr.

På den norske siden koster det nå 499 for en voksenring + 99 i porto. Det blir da 598 kr, dvs nesten 600 kr. Så jeg synes at det blir en viss forskjell, men du vurderer det kanskje annerledes.

Skrevet

norske forretninger vil også tjene på den lave dollaren og setter nok ikke ned prisen bare fordi de får billigere varer også. hehe.

Skrevet

det tok 1 uke før jeg fikk min enda jeg bestilte den dagen før skjærtorsdag..

Skrevet

Nei,men jeg tok den til 36 dollar pluss frakt ble det 72 dollar som = 360 kr... Jeg som tenkte d fantes en side i Norge her med billigere ring og,for d er sikkert lenge å vente på den i USA...

Skrevet

Ikke verre nei,hehe,da får jeg nok bestille og ikke være såååå gnien... :-P

Skrevet

Den fra Norge får du jo på to dager mens den fra USA tar gjerne en uke. Noen har jo ventet lenger også. 360 kroner eller 600 kroner (men var det ikke 600 for ringen og 99 i porto egentlig på den norske siden?)

Kommer jo an på hvor god råd du har. Jeg bestilte fra USA, gjorde meg ikke noe å vente et par dager ekstra og spare 220 kroner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...