jente2008+septemberbaby2011 Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Jeg tenker konstant på om noe kan feile barnet mitt.. har termin om 20 dager og har begynt å få helt grusomme bekymringer. Tenker da spesielt mye på Downs, og andre diagnoser. Var til UL i uke 10/11, den ordinære UL i uke 18 og enda en til i uke 30. Hver gang har de sagt at alt ser utmerket ut, gått gjennom alle organer, hjertelyd, sjekka alt mulig - og virka helt avslappa. Men jeg må jo selvfølgelig NÅ, rett før terminen, hause meg selv opp med all slags mindre positive tanker :-( Kan jo nevne at på UL i uke 10/11, så sa de at alt så normalt ut, og de skrev også i papirene "normalt svangerskap". Huff.. at det nå skulle bli sånn her da! Er det flere som tenker slik som meg om dagene..? :-(
N_79 Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Uffda...ikke greit dette her. Jeg kan nesten si med 100% sikkerhet at babyen din ikke har Downs eller annen kromosomfeil som vil gi alvorlige sykdommer eller misdannelser. De har sjekket deg tre ganger på ultralyd og hadde garantert sett om det var noe alvorlig gale der. Jeg har vært til ultralyd 7 ganger dette svangerskapet pga de fant noe gale den første gangen i uke 12..jeg tok prøve av morkaken, sjekket hjertet, lunger, armer og bein mange ganger. Nå har vi fått vite at alt er bra med gutten vår og så lenge jeg kjenner at det er masse liv i magen så tar jeg det rolig. Jeg vet også at om jeg bekymrer meg veldig så får jeg en ultralyd til. Det får helt sikkert du også om du er veldig bekymret. Ønsker deg all lykke...og lille babyen din har det helt sikkert utmerket:D
jente2008+septemberbaby2011 Skrevet 18. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2008 Tusen takk for oppmuntrende og flott svar! :-) Jeg vet at det er dumt å skal kave seg opp med slike tanker jeg har nå, men godt var det å få skrevet de ned hvertfall. Jeg skal snakke litt med jordmor på mandag tenker jeg, har time da. Få lufta ut resten av gørra i hodet mitt og heller samle krefter til det som snart skal skje :-) Ønsker deg også masse lykke til videre, og er veldig glad for å høre at alt stod bra til med gutten deres! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå