The most famous Ludder Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Du skulle jo hjelpe meg med en pute for noen dager siden. også plutselig var du sinna på meg??? Hva er det da? Har du vært anonym på småtroll og jeg har såret dine følelser, eller hva har jeg egentlig sagt? Bare litt NYSGJERRIG!
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Jeg har ingen problemer med å være sinna på hvem som helst uten dermed å fordømme dem til evig snorking eller livstid for mord. Putehenvisninger kommer så snart tantedama finner ut - hittil veit jeg at den er kjøpt på JFK flyplassen - jobber med saken men den generasjonen har god tid. Det jeg har problem med når det gjelder deg er såpass upersonlig som at jeg synes du kødder halvfjortistøft med en del tråder som godt kunne fått være i fred. Deltar du som faktisk debattant eller krangler eller fjaser får du nå bare stå på - da er det et fritt land.
The most famous Ludder Skrevet 18. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2008 Ja, hehe, det er jo bra :-) fhortis eller ikke. jeg ville helelr vært det enn en halvhaøvgammel dame. Du er jo snilllere enn det jeg følte faktisk, jeg trodde du var etter meg eller noe. Jeg trenger pute!
Ikkelektuell Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Du bør gjøre noe med den paranoiaen din, kludder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå