Sweet Georgia Brown Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Hej! Är det någon som har råd? Är starten på min uke 9. Haft murringar, menssmerter och stickningar i livmoder/mage ett par-tre dagar. Lite brunaktigt utflod, men nu är det blivit ljust rosa på pappiret. Fredagkväll på Oslo Legevakt frister ikke våldsamt.. Bör jag bekymra mej?
scoobydo Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 hei.... Du har sikkert lest flere innlegg her hvor folk har hatt rosa "utflod" brunaktig utflod... dessverre sann at noen ganger er det grunn for bekymringer og andre ikke!! Mange som har utflod som er brunaktig og rosa aktig uten at det er noe gale! Men om du bekymrer deg ville jeg ha tatt kontakt med fastlegen din etter helgen eller legevakt i løp av helgen! Forhåpentligvis så er det ingenting LYkke til!
Saltlakris Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Hadde rosa blødning i uke 7 selv, men noe murringer, men ikke mye. Reiste til legevakten i Oslo, de tok en GU å fastslo at mormunnen var lukket, og at det sannsynligvis ikke var en sa, men kunne være en truende sa. Nå er jeg i uke 24, og alt er fremdeles bra Ofte er ikke dette noe å bekyrmre seg for. Lykke til
Sweet Georgia Brown Skrevet 19. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. april 2008 Pratade med Oslo Legevakt och de sa att det evt. kunde vara en truende sa, och i så fall är det inget att göra. Har legetime på mandag och varit i kontakt med min gynekolog som sa att jag kan komma till henne på mandag. Ligger och tar det med ro i dag. Håll tummarna för mej!
scoobydo Skrevet 19. april 2008 #5 Skrevet 19. april 2008 det seie dei som oftest alltid på legevakta! Fikk beskjed om det to ganga.. sjølv etter dei hadde tatt GU og sett at alt såg normalt ut... men da eg kom på sjukehuset fekk eg beskjed om at trulig var alt heilt fint og det var det... ! Så skal krysse fingrane for deg så lenge det kjem maaasse blod og klumper så går det nok bra :)
Line m 3 Skrevet 19. april 2008 #6 Skrevet 19. april 2008 har også fått rosa utflod idag, og er 6+3 nå. Hadde litt på tirsdag morgen også, og fikk fiksa privat UL på dagen. Måtte seff betale 700 kr for det :s Synes legevakten er håpløse, da blødning uten smerte KAN være tegn på MA og det burde da sjekkes opp?? På UL så vi et 3 mm stort foster, men ingen hjerteaktivitet men gyn. sa det var litt for tidlig (5+6 da). Nå har jeg ikke giddi å ringt legevakt engang. Får tydeligvis bare ligge her på vent
scoobydo Skrevet 19. april 2008 #7 Skrevet 19. april 2008 hadde også litt rosa utflod da jeg var i uke 7... og tok privat UL... alt var fint med bebisen da! Men fikk konstantert MA 2 uker og 3 ultralyder senere...
Sweet Georgia Brown Skrevet 20. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 20. april 2008 Vet inte, jag... Scoobydo, varför menar du att "å lenge det kjem maaasse blod og klumper så går det nok bra", trodde det var ett dåligt tecken? Har haft stora smärter i mange timer som kommit och gått i intesitet. Blødt friskt blod och stora klumpar. Jag tror jag har abortert, men ska til legen i morgon så då får jag väl höra. Återkommer.
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 21. april 2008 #9 Skrevet 21. april 2008 Uff, ja blør du masse og store klumper har du nok en SA dessverre:-(.. Jeg fikk brunt utflod i starten sist, husker ikke helt hvilken uke. Men det gikk over etter en dag, så det gikk bra med meg. Jeg hadde en MA i 2005 , jeg blødde i nesten to mnd. Men nå har jeg ikke fått noe utflod, er i uke 11.
scoobydo Skrevet 21. april 2008 #10 Skrevet 21. april 2008 sorry... det va en skrivefeil... der skulle selvfølgelig stå så lenge du IKKE blør...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå