lille krapyl=) Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Det er et år siden fødsel, og det blir verre og verre. Stråler/ brenner ned over beina også. Spesielt i høyre, kneet der er helt ferdig. Skjønner virkelig ikke hva som er galt med meg. Jeg har aldri pleid å ha slike problemer tidligere. Går det an å få bekkenløsning etter fødsel? Hva annet kan det være? Har tatt noen blodprøver ang revmatisme, men ikke fått svar ennå Tror ikke det er det som er prob, da senkningen var helt fin. Verkingen kommer spesielt på kveldene og om jeg ligger i samme stilling i sengen for lenge.
Trenger hjelp!! Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Jeg har det samme,hadde bekkenløsnig under svangerskapet,men gjorde ikke noe med det...En del år siden fødsel nå..Verker sinnsykt i korsrygg og bekken med stråling ned til beina,pluss ryggen har begynt å verke,det jeg har fått besjed om er at det er muskler i klem.Har gått til fysio en stund nå og ikke blitt noe særlig bedre desverre..Men håper jo med tid og stunder at jeg kan fungere normalt gjen.Nå er jeg sykemeldt...Men om du har det samme kan ikke jeg vite,gå til lege,ikke vent så lenge som jeg har gjort...
Gjest Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Ettersom det stråler ned i benet,kan det høres ut som prolaps. Jeg sliter også veldig med rygg/bekken nå snart to år etter siste fødsel.Osteopaten min sa det skyldes et skjevt bekken og tung arb.belastning som gjør at jeg feilbelaster ryggen.Dermed stivner musklene og hovner opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå