Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ingen rift eller sying etter fødsel. korti hadde dere sex første gang etterpå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ventet uansett etter 6 ukers kontrållen.Jeg hadde sydd da.Så lyst på sex hadde jeg ikke da,hehe.Tenker mer på infeksjon osv,men men.

Skrevet

hmm, det lurer jeg også på.

For jeg har revning grad to og tørr ikke prøve sex enda, snart 10 uker siden fødsel) - fortsatt ømt når jeg tørker meg på do f.eks.

Når hadde dere som revna sex første gangen etter fødsel? (beklager å overtrampe innlegget ditt litt HI) ;)

Skrevet

jeg revna ganske mye..vi prøvde å ha sex etter 6 uker, men det gikk ikke..var alt for vondt!! :( Prøvde igjen etter 2,5 mnd, var J...... vondt, men "måtte" bare gjennomføre...Var værst å komme inn! Er enda vondt..Men det er vel forskjellig for person til person!

Skrevet

uff, hørtes ikke bra ut.. kjipt at det skal gjøre så vondt i ettertid.. begynner å se lyset i tunnelen da.. altså at jeg tørr å vurdere det snart ;)

det verste er egentlig, når skal vi gjøre det? vi har jo hendene fulle med babyen hele tiden. han våkner med en gang vi legger han fra oss, sovner kun i fanget.. hehe, så når skal man liksom ha sex.. på kveldene er jeg utkjørt :P

Skrevet

Jeg sydde 5 små sting (ett her og der, ikke fem på rad), vi hadde sex etter 2,5 uke. Det var ikke himmelsk, men ble bedre etterhvert :)

Skrevet

6 uker, og det var helt herlig uten den STORE magen som var skikkelig i veien på slutten av svangerskapet :)))

Skrevet

Etter første fødsel gikk det 6 uker og det var ikke særlig behagelig. Faktisk gjorde det vondt i flere måneder (hadde blitt klippet)

Etter fødsel nr to var jeg klar etter en uke (men blødde fortsatt). Vi ventet til 6 uker (fordi småtten var urolig fra kl 20 til 01. Da ble det liksom ikke tid) Da var det himmelsk (vi fikk orgasme samtidig og den var utrolig sterk!) Kunne ikke merke at jeg hadde født, selv om jeg hadde blitt sydd noen sting.

Det er utrolig hvor forskjellig det kan være!

Skrevet

Jeg hadde sex etter ni dager. Jeg revnet ikke under fødselen, men hadde noen helt oveflatiske rift som ble sydd, fire sting.

Sex var helt fint, ikke vondt.

Jeg var ikke redd og engstelig for å ha sex, hadde rett og slett bare lyst på kjæresten min.

Skrevet

Ingen rifter eller noe. Sex etter 10 dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...