klompen-81 ¤over terminr¤ Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 her ikke kjent så veldig massse bevegelse,men isted kjente jeg litt, studerte magen for å se om det gikk an å se, og plutselig ser jeg at navlen går ut og inn helt urytmisk .er dette babyen som beveger seg inni magen???? hehe i så fall er det veldig stilig... bevegelse lissom. er 15+ 4
Sussa85 - snart 2? Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 Regner med du er førstegangs...siden du skriver slik?.. I såfall syns jeg det høres rart ut.. Jeg trodde og at jeg så slikt ganske tidlig..men fant fort ut at det var pulsen min.. og ja det så urytmisk ut..og dette har bare litt værre og værre..for jeg kjenner pulsslagene hardt over hele livmora nå.. (24+3) Men for all del..kan jo være baby og da..men det syns jeg er litt rart i såfall.. mange førstegang kjenner ikke liv før i uke 19-20... og ser ihvertfall ikke liv utenpå.. ? men men:) koslig om d var baby du så...
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 det er nok bare pulsen. opplever det samme her. men det er puls.. vi må nok bare vente i spenning, hehe.
Nesta_L med guttebebis Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 Tror bare det er puls, er litt tidlig å se bevegelser på utsiden enda :-) For førstegangsgravide er det vanlig at man kommer helt ut i uke 18 før man begynner å kjenne noe til den lille. Så bare slapp av, det kommer nok etter hvert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå