Slalotte Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Har spurt bestevenninna mi om hun vil være forlover, men har en annen bestevenninne som jeg har vokst opp med og vil gi henne en viktig oppgave også.. Noen ideer om hva jeg kan gi henne som oppgave?
Mamman til Mari Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Toastmaster???? Hvis hun passer til det da, selvsagt... Vi skal ha en kompis av mannen min, som han var forlover for, som toastmaster.
Slalotte Skrevet 18. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2008 Pappa skal være toastmaster så passer litt dårlig akkurat det da..
chill+enda en til Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 Jeg har to forlovere jeg :-) Har to venninner som betyr veldig mye for meg; ei fra hjembyen min, og ei fra denne byen hvor jeg bor nå. Begge to har vært så viktige for meg i to forskjellige epoker av livet mitt, klarte ikke å velge...
Slalotte Skrevet 18. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. april 2008 Kan vel velge om det blir bare barn eller bare voksne eller begge deler.. Men vil ha hun som det ja.. Åssen er utdrikknings laget a? Er det forloveren som skal arrangere det eller kan hun få litt hjelp?
Gjest Skrevet 18. april 2008 #8 Skrevet 18. april 2008 Da jeg ble bedt på utdrikningslag,innkalte forlover til møte og der kom alle med tips om hvordan dagen skulle arte seg;-)
Slalotte Skrevet 18. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 18. april 2008 Takk Da gjør jeg det.. Samme her.. Har vokst opp med begge to, men ble liksom tvunget til å velge en føler jeg.. Men da blir det begge..
chill+enda en til Skrevet 18. april 2008 #10 Skrevet 18. april 2008 Man kan bare ha en forlover på papiret, så jeg har hun fra hjembyen sånn rent formelt, men begge er like mye forlover etter mine følelser. (Og forresten; jeg ble faktisk drukket ut TO ganger! Èn gang hjemme, og èn gang her i "nye" byen :-))
Gjest Skrevet 18. april 2008 #11 Skrevet 18. april 2008 Jeg hadde mannlig forlover jeg. Og mannen hadde to forlovere. Alt er mulig;)
Slalotte Skrevet 18. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 18. april 2008 Hehe får håpe jeg er så heldig også.. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå