Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 ...får så spreng, og fullt av vonde kuler i brystene...Jeg håndmelker litt for å få vekk disse klumpene, for å unngå brystbetennelse..Men hvor lenge er det sånn?? noen tips?
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Pumpe.Men jeg fikk brystbetennelse.Hadde 2 antibiotikakurer etter hverandre.Jeg fikk tabletter som tar bort melka.Tror jeg måtte ta dem 2 uker.Parlodel orifarm heter tablettene.Jeg måtte ta dem.Brystene mine var som mursteiner,rødflammete,masse kuler.Jeg sluttet å amme da.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 noe som hjalp FORT,ta en Varm dusj,bad.Da renner,spruter melka ut:) Det letter velldig.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 uffda..Må jeg få disse tbl av legen? Men hørtes ut som at du hadde det værre enn meg... Men jeg tenkte at jeg bare stimulerer produksjonen når jeg pumper!!?
Dunder Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 Hvis du bare pumper litt for å få bort spreng, altså uten å tømme brystet så tror jeg ikke du stimulerer produksjonen..
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 Når du har brystbetennelse eller klumper-da har kanalene tettet seg.Da må du pumpe litt får å få lettet brystet eller åpne opp melkekanalene.Pumper du masse,da hålder du melkeproduksjonen igang.Jeg klarte bare ikke pumpe eller røre mine bryster.Jeg ringte legen,sa jeg ikke klarte møte opp,så dem sendte resept på tablettene til apoteket.Men jeg sto lenge i dusjen,da rant melka ut+ melkeoppsamlingskopper i bh.
zombie2be Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 tror du har fått melkefeber jente.. d hadde jeg, brukte varmeflaske på puppene og masserte ut mot vorten mens jeg pumpa, brukte også en slags nesespray jeg fikk av legen for å stimulere utdrivning av melken. sluttet du veldig brått å amme kansje? lykke til!
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #8 Skrevet 18. april 2008 ja hun ville ikke suge skikkelig mer..ble for godt vandt med flaske!!
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #9 Skrevet 18. april 2008 Jeg ammet ammet og ammet.Han tømte brystene ofte,men jeg hadde masse melk.Måtte mest amme hver time osv,hele natten.Kunne ikke holde på sånn.Jeg fikk store masse kuler,rødt flammende brystbetennelse.Hadde melk lenge etter jeg sluttet.Tar tid før melka er helt borte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå