Gå til innhold

Jeg bor på jobb for tiden jeg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åpnet varehuset i går og denne uka havner jeg på 79timer på jobb (om vi ikke må jobbe lengere i morgen kveld også!).

Noen må ta i å ha kontroll og hvem er det da som står i en container å løfter på esker på rundt 20kg i mange timer i strekk?! Jo det er tynne lille meg =P Er kjempe gøy, men jeg har bare sett ungene mine på natta denne uka, og jeg jobbet en god del timer sist uke også.

EN dag etter påske har jeg klart å nå å hente de i barnehagen og levert har jeg ikke gjort en dag. Er kjempe gøy å være på jobb, stortrives, masse herlige folk og et sikkerlig herlig arbeidsmiljø. Men nå er jeg glad vi forhåpentligvis får tilnærmet normale arbeidstider i neste uke.

Har vondt i alle musklene jeg har (og sikkert i noen jeg ikke har å). Men fikk beskjed i dag fra varehus sjefen, norges sjefen og en av de som er å hjelper oss i oppstarten at jeg jobber som 2voksne mannfolk!!!! Og at de er kjempe imponerte.. Det gjør at det er verdt å ha litt vondt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink du er da :D Godt å få sånne tilbakemeld :) Og bra at det roer seg ned da, det gjør at man klarer å stå på litt ekstra når man vet at det blir normalt etterhvert. Hvor hen er det du jobber da?

Skrevet

Jula på Lade!

Første varehuset i norge, så vi har jo vært spente på om det overhode kom til å komme folk til åpningen i går. Men reklamen har tydeligvis fungert for det har vært jevnt med folk både i går og i dag!

Skrevet

Aha :) Ja jeg kjørte forbi der i sta og sa til sambo at vi skulle dra innom der i morgen å se hva slags varehus det er :) Spennende da. Bra åpningen har gått så bra :)

Skrevet

Om du er typisk jente så har vi nok mere greier for samboeren din enn deg, men er mye tøft uansett da. 2500kvm fylt opp av 14000 varer =P og nå 4containere og 3 semi hengere med varer utenfor!!

Ta dere en tur å se! Har bare hørt positive ting fra folk så langt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...