Verbena Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Åpnet varehuset i går og denne uka havner jeg på 79timer på jobb (om vi ikke må jobbe lengere i morgen kveld også!). Noen må ta i å ha kontroll og hvem er det da som står i en container å løfter på esker på rundt 20kg i mange timer i strekk?! Jo det er tynne lille meg =P Er kjempe gøy, men jeg har bare sett ungene mine på natta denne uka, og jeg jobbet en god del timer sist uke også. EN dag etter påske har jeg klart å nå å hente de i barnehagen og levert har jeg ikke gjort en dag. Er kjempe gøy å være på jobb, stortrives, masse herlige folk og et sikkerlig herlig arbeidsmiljø. Men nå er jeg glad vi forhåpentligvis får tilnærmet normale arbeidstider i neste uke. Har vondt i alle musklene jeg har (og sikkert i noen jeg ikke har å). Men fikk beskjed i dag fra varehus sjefen, norges sjefen og en av de som er å hjelper oss i oppstarten at jeg jobber som 2voksne mannfolk!!!! Og at de er kjempe imponerte.. Det gjør at det er verdt å ha litt vondt!
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Så flink du er da Godt å få sånne tilbakemeld Og bra at det roer seg ned da, det gjør at man klarer å stå på litt ekstra når man vet at det blir normalt etterhvert. Hvor hen er det du jobber da?
Verbena Skrevet 18. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2008 Jula på Lade! Første varehuset i norge, så vi har jo vært spente på om det overhode kom til å komme folk til åpningen i går. Men reklamen har tydeligvis fungert for det har vært jevnt med folk både i går og i dag!
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Aha Ja jeg kjørte forbi der i sta og sa til sambo at vi skulle dra innom der i morgen å se hva slags varehus det er Spennende da. Bra åpningen har gått så bra
Verbena Skrevet 18. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2008 Om du er typisk jente så har vi nok mere greier for samboeren din enn deg, men er mye tøft uansett da. 2500kvm fylt opp av 14000 varer =P og nå 4containere og 3 semi hengere med varer utenfor!! Ta dere en tur å se! Har bare hørt positive ting fra folk så langt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå