1+2=3barn Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 hvor lang tid er det mellom hver.. kan det variere fra 10 til 13 min for eksempel.. eller er de ganske nøyaktig på minuttet??
Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Hvis det er rier så er de litt vondere og kraftigere enn kynnerene likosm. har selvhatt mye av begge deler, har fårr bricanyl en gang i dette svangerskapet, for å stoppe rier. Synes de "knep" mer enn kynnerene.. og de kom med 5-10min mellomrom. Selvom jeg slappet av hele dagen..
1+2=3barn Skrevet 18. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2008 ok. men jeg har masse kynnere i 2 uker nå.. men i kveld føler jeg at de er litt vonde og presser mer ned og jeg må puste meg igjennom noen av de.. men de kommer med 10-13 min mellomrom... men er så usikker..... er 38+3 med tvillinger.. har født før men er noen år siden.. glemmer så fort
Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Det at pusten forandrer seg er gjerne et tegn på rier... du får følge med på om de kommer oftere etterhvert.. Og blir kraftigere.. Ikke verst å ha komt så langt med tvillinger uten å føde!=) Veldig bra da.
1+2=3barn Skrevet 18. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2008 ja er fornøyd med det =) men nå kan de komme.. men kanskje håpet om at de skal komme nå er så stort at jeg innbiller meg rier.. hihi.. nei får følge klokken å ta livet med ro.. så kommer de når de kommer ==)
Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 Masse lykke til hvertfall. STORT å bli mamma til to på en gang!
tonnil Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 Ka med ein tlf te sykehuset? Eg har og hatt rier et par kvelder nå med ca 8 - 12 min mellom. På sykehuset seie de at eg kan godt venta te det e ca 5 min mellom før eg komme opp te de. Men eg ska bare ha ein baby =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå