Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor lang tid er det mellom hver.. kan det variere fra 10 til 13 min for eksempel.. eller er de ganske nøyaktig på minuttet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er rier så er de litt vondere og kraftigere enn kynnerene likosm. har selvhatt mye av begge deler, har fårr bricanyl en gang i dette svangerskapet, for å stoppe rier. Synes de "knep" mer enn kynnerene.. og de kom med 5-10min mellomrom. Selvom jeg slappet av hele dagen..

Skrevet

ok. men jeg har masse kynnere i 2 uker nå.. men i kveld føler jeg at de er litt vonde og presser mer ned og jeg må puste meg igjennom noen av de.. men de kommer med 10-13 min mellomrom... men er så usikker..... er 38+3 med tvillinger.. har født før men er noen år siden.. glemmer så fort

Skrevet

Det at pusten forandrer seg er gjerne et tegn på rier... du får følge med på om de kommer oftere etterhvert.. Og blir kraftigere.. Ikke verst å ha komt så langt med tvillinger uten å føde!=) Veldig bra da.

Skrevet

ja er fornøyd med det =) men nå kan de komme.. men kanskje håpet om at de skal komme nå er så stort at jeg innbiller meg rier.. hihi.. nei får følge klokken å ta livet med ro.. så kommer de når de kommer ==)

Skrevet

Masse lykke til hvertfall. STORT å bli mamma til to på en gang!

Skrevet

Ka med ein tlf te sykehuset?

Eg har og hatt rier et par kvelder nå med ca 8 - 12 min mellom. På sykehuset seie de at eg kan godt venta te det e ca 5 min mellom før eg komme opp te de. Men eg ska bare ha ein baby =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...