Gå til innhold

Bare funderte litt på noe..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor skal jeg gjøre av babyen mens jeg dusjer? Badet vårt er veldig lite, og ikke særlig praktisk og ha babyen på golvet.

Er førstegangsfødende, så har ikke erfaring på det område :P

Tenkte på hvis jeg skulle være alene, og virkelig ha behov for å dusje.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dusjing og kviling mens baby sover? :) har eg tenkt på jaffal:)

Skrevet

Med første mann hadde jeg henne i babysitter på gulvet når jeg dusjet. Men noen ganger passet jeg på å dusje når hun sov.

Skrevet

Lurer på om jeg tør og dusje mens babyen sover på stua .. :P Som sakt, er førstegangsfødende.

Skrevet

Jeg pleide å dusje full fart mens baby sov, hadde da babycall på, i tillegg til døra litt på gløtt. Senere satt han gjerne i vippestol eller lekte i lekegrinda mens jeg hadde døra åpen og kunne se han. Jada bodde trangt...

Må bare være sikker på at det ikke er ting i nærheten som babyen kan skade seg på.

Skrevet

jeg dursjer mens minste mann sov viss jeg måte det.Ellers så gjorde jeg det på kveldstid når min samboer var hjemme.Etter hvert så satte jeg han i vippestolen osv.Nå er han 11mnd og han er da oppi sengen sin og leker mens jeg dursjer..hehe.

Skrevet

Jeg pleide å legge gutten min på ett teppe i badekaret mens jeg dusjet. Tapet opp noen bilder på sidene slik at han hadde noe å se på. Der lå han trygt og godt, og hunden vår kunne også være med inn på badet.(sosial hund :-)) Hvis du ikke har badekar kan du bare la babyen ligge i en vippestol/vognbag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...