pittelillevennen Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Noen som vet når det er man helst ikke skal sove på ryggen. Husker ikke fra forrige gang....
Duracella Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Er vel greit så lenge det ikke er ubehagelig eller? Jeg gjør det i uke 28. Tror det bare gjelder de som blir svimle av det pga blodårer blir klemt.
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Jeg gjør de og, delvis... Og jeg har under 3 uker til termin... Det er bare noen som er plaget med dette, så dersom det ikke plager deg, skal du bare ligge på rygg..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå