Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikk baby nå i feb, og har eeeeeegentlig lyst på en til snart jeg !! noen son kan fortelle litt om erfaringer ang det ? veier for og i mot her.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann =) har en på 1,5 å en på 10 uke... Utfordrende å koselig,men må passe ekstra på så ikke lille får noen kakk fra storebror ;-)

Skrevet

de tre minste er tette, å alt går om bare vil:))

men selvfølgelig slitsomt innimellom, men da mest med tanke på å "vinne" over alle barna. strekker ikke helt til enkelte ganger.

men får selvstendige barn da, de bare må klare noe selv:) å det er jo bare pluss da:)

Skrevet

har 16 mnd mellom mine to små :-)

Guttn er straks 7 mnd, jenta mi blir 2 nå i mai. Jeg er sinnsykt positivt overrasket over hvor knirkefritt alt har gått mellom de to. Jenta mi leker ofte med lillebror, er veldig god med han å stryker å kysser på han. Hun sier ifra når han skriker, hoster ekkelt osv. Helt fantastisk :-)

Ser også på gutten min at han har en spesiell kjærlighet for storesøsteren sin. Han er veldig fascinert av henne og elsker å få hennes oppmerksomhet.

Han var ikke en planlagt baby, men jeg er utrolig takknemlig for at det ble slik det ble! At to tette kunne være så fantastisk visste jeg ikke :-)

Skrevet

jeg har og to gutter til,,,,8 og 12 år,,, men, junior blir jo nesten enebarn :-) skjønner at d er mere utfordrende med to tette enn hva det er med bare en liten en. men, tatt i betrakning hvor snill han lille her er så har jeg veeeeeldig lyst :-) 2 mnd gammel og sover hele natta, bare smiler og pludrer dagen lang , deilig :-))

Skrevet

jepp, 10mnd mellom mine.. å vi koser oss noe innmari.. selfølgelig travelt til tider, men med en mann som hjelper mye til går det kjempe bra.. vi kunne ike hatt det bedre, det gjelder berre å planlegge ting:)

ungene er 4mnd og 14mnd:)

silje 20år

Skrevet

oi, de var tette da :-) kommer de i samme klassetrinn å eller?

Skrevet

ja di gjør det. februar å desember barn. :)

Skrevet

hehe, ikke så vanlig d da :-) fikk i feb jeg å, 9 sådan. men rekker nok ikke noe desember barn i år nei,,,,,, :-)

Skrevet

jeg har 12 mnd mellom min to gutter og det er til tider veldig travelt, har en mann som jobber ganske mye så jeg er mye alene med dem. Nå er de blitt 20 mnd og 8 mnd så det går bedre nå som dem er så store. Det er litt styr med matingen i begynnelsen når mini er så liten og storebror ikke er så stor han heller :-) Hadde barnevakt til dem ei helg (mormor) og hun sa at det var mye mer arbeid med å ha dem så tette enn hva det er med tvilinger. Jeg er selv tvilling så mora mi vet hvordan det er å ha tvillinger. Hun sa at med tvillinger er de jo på samme stadie når det gjelder mat, motorisk utvikling osv. Nå med to tette barn har jeg en som er spinnvill på to bein og en som er spinnvill på fire... hehe, men det er jo kjempemoro også da. Angrer ikke et sekund på at jeg valgte å få to så tette barn! Nå begynner de å sitte litt mer samme å leke, ihvertfall når jeg har dem ute :-)

Skrevet

ja man møter vel litt utfordringer når man har de så tett :-) men som du sier, d blir lettere når de finner ut at man kan faktisk leke sammen :-)))

jeg skal ,,jeg skal ikke,,,,hmmmm,.... hehe....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...