Gjest Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Idag vokna jeg med kjempe smerte i magen (underlivet) så typen min besteme at vi skulle dra til legen, vi kom til legen. Jeg tok en blod prøve og en tisse test. Blod prøven var helt fin, og det var forsåvidt tisse testen og. litt blod i. Vist jeg ikke har fått TR om ca en uke så må jeg ta en graviditetstest =D jah, så sånt e det her =(=(=(
Lovehearts Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Uff da Fant de ut hvorfor du hadde vondt? Lykke til, håper og krysser fingrene for deg!
Gjest Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 ja d var ganske trist. Nei den legen kan jo søren ingenting (off nå virke eg sint, beklage) hehe.. ble bare litt deppa, når eg ikke fikk beskje om at eg va gravid.. De fant som sagt ingenting..=S UTROLIG nok... Men får håpe ikke mensen kommer og at den testen jeg tar te neste uke slår positivt, men så ung som jeg er, så får jeg nesten kjeft om at i prøve å bli gravid. Å det sårer meg veldig =( Det er mitt liv, å ingen ANDRES... sånt er det bare.. men men.. nå må eg slutta å sutra, å se positivt på det =D Kossen går det me deg idag?
Endeligtobarnsmamma Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Bare av ren nysgjerrighet: hvor gammel er du? (det er lov å svare at du ikke vil si det altså)
Endeligtobarnsmamma Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 Ok, trodde du kom til å si 13 eller noe 18 er vel ikkeså galt så lenge du er helt sikker på hva du gjør. Kjenner flere som har blitt mamma i den alderen, de har selv varierte meninger om det, men ville jo aldri vært barnet foruten
Gjest Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 Heh=) ok, ja kjenner noen jeg og som har barn. Missunder de veldig =) Å jeg å typen har vert sammen så lenge at vi vil gå videre, vi har vert sammen i 4 år til sommeren, vi er så pass sikre på hverandre, å elske hverandre. Å håpe på å få en/ei liten en
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå