Gå til innhold

Igangsetting med nr 1, hvordan ble fødselen med nr 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk førstemann 13 dager over etter å ha blitt satt igang. Lurer veldig på hva som skjer denne gangen, har 1 mnd til termin. Er det mange her som ble satt igang 2 gangen også? Evt. dere som har blitt satt igang hvilket kjønn fikk dere? Noen som sier at de overtidige ofte er gutter, og at jentene har litt dårligere tid.... Bare noen tanker fra en som er veldig spent...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, ble igangsatt med begge to. Men nr 1 ble satt igang 14 dager før termin pga medisinske problemer med meg, nr 2 ble satt igang 5 dager på overtid. Begge jenter.

Skrevet

Satt igang med begge 10 dager etter ultralydtermin, begge jenter.

Skrevet

Nr 1: Ble satt igang 16 dager over termin

Nr2 & 3: Ble satt igang 2 uker før termin, pga tvillinger.

Skrevet

jeg ble igangsatt med alle mine 3 barn

Skrevet

Ble igangsatt med førstemann. Noe som ble en litt heftig fødsel.......

Og andremann begynte helt av seg selv, med rier.

Og den fødselen var "deilig" i forhold:o)) Kjempefin var den og den varte bare i 5 og en halv time. Fra start til slutt:o))

Det gjorde ikke første fødsel...

Det er gutter begge to, og du er med andre ord ikke garantert en igangsetting til.....

Lykke til!

Skrevet

Hørtes oppløftende ut. Hadde også en heftig fødsel første gang, og drømmer om en "normal" fødsel denne gangen.

Skrevet

Hei.

Jeg ble satt igang med førstemann (gutt) pga at han ikke vokste som han skulle. Ble igangsatt 2 uker før termin.

Nr 2 (jente) kom helt av seg selv 1 dag etter termin.

Min første fødsel tok 5 timer og var i og for seg helt grei. Vond, men grei.. Fødsel nr 2 begynte om natten med uregelmessige rier i mange timer. Forsåvidt ikke så vondt, det ble det først om morgenen. Reiste på sykehuset kl 08.30 og jenta var født 10.15, så det gikk fort denne gangen også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...