Gå til innhold

Navnefest - "program" for dagen? Samme som dåp/navnefest


Anbefalte innlegg

Skrevet

Pga lav aktivitet i rette forum, gjør jeg et forsøk her også.

 

Vi skal ha navnefest i mai og jeg trenger litt hjelp med "programmet".

 

Det blir seremoni i regi av HEF først, og deretter har vi leid selskapslokaler og bestilt koldtbord.

 

Men hva skjer mer?

 

Er det vanlig å holde taler? I så fall hvem?

Sang?

Annet?

 

Kan vi rett og slett bare spise maten og ikke ha noe mer program enn det? *drømme*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter en gang for å høre hva dere andre har gjort/skal gjøre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...