God gammel aargang - født Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Pga lav aktivitet i rette forum, gjør jeg et forsøk her også. Vi skal ha navnefest i mai og jeg trenger litt hjelp med "programmet". Det blir seremoni i regi av HEF først, og deretter har vi leid selskapslokaler og bestilt koldtbord. Men hva skjer mer? Er det vanlig å holde taler? I så fall hvem? Sang? Annet? Kan vi rett og slett bare spise maten og ikke ha noe mer program enn det? *drømme*
God gammel aargang - født Skrevet 18. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 18. april 2008 Dytter en gang for å høre hva dere andre har gjort/skal gjøre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå