Gjest Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Annenhver tråd her inne om dagen handler jo om hvor mye klær man skal ha på barna ute. Er vel ingen fasitsvar på det vel?! Hver kjenner sin unge best tenker nå jeg, mulig jeg er helt på jordet.. Bare så det er sagt, så er ikke dette et krangle-innlegg..
Labambie Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Må signere denne jeg... Følte meg nesten slem når noen mente jeg hadde på tuppa mi for lite klær.. Men MIN unge er kjempevarm av seg..
tittentei... Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 min gutt er også varm av seg.Mange lurer,men er det ikke bare og kjenne på barnet sitt da??har hørt,er dem varm på magen feks eller kjennes varm men ikke svett,så har dem det bra.kjenner dem litt kald,da tar man på mer.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 Mitt barn var født like før sommeren 07 og jeg fikk råd om å bruke ull... pakke inn slik at det var varmt nok.... og ja... jeg prøvde ut råd: baby ble litt kokt. Nå er jeg blitt litt flinkere og stoler på meg selv, men det er sannelig ikke lett med alle kontrabeskjeder/råd som blir gitt. Det er ikke lett å være ny mamma og la være å høre på rød som blir gitt på barselavdeling.
trebarnsmammaen Skrevet 19. april 2008 #5 Skrevet 19. april 2008 Jeg er helt enig!! Alle kjenner sin unge best. Tåpelig å komme med beskyldninger når de ikke aner noe om ungens egen temp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå