Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Annenhver tråd her inne om dagen handler jo om hvor mye klær man skal ha på barna ute. Er vel ingen fasitsvar på det vel?! Hver kjenner sin unge best tenker nå jeg, mulig jeg er helt på jordet.. Bare så det er sagt, så er ikke dette et krangle-innlegg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må signere denne jeg... Følte meg nesten slem når noen mente jeg hadde på tuppa mi for lite klær.. Men MIN unge er kjempevarm av seg..

Skrevet

min gutt er også varm av seg.Mange lurer,men er det ikke bare og kjenne på barnet sitt da??har hørt,er dem varm på magen feks eller kjennes varm men ikke svett,så har dem det bra.kjenner dem litt kald,da tar man på mer.

Skrevet

Mitt barn var født like før sommeren 07 og jeg fikk råd om å bruke ull... pakke inn slik at det var varmt nok.... og ja... jeg prøvde ut råd: baby ble litt kokt.

Nå er jeg blitt litt flinkere og stoler på meg selv, men det er sannelig ikke lett med alle kontrabeskjeder/råd som blir gitt. Det er ikke lett å være ny mamma og la være å høre på rød som blir gitt på barselavdeling.

Skrevet

Jeg er helt enig!! Alle kjenner sin unge best. Tåpelig å komme med beskyldninger når de ikke aner noe om ungens egen temp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...